Zat net even op marktplaats rond te kijken en kwam (weer) deze Rover 25 VI tegen. Volgens mij heb ik hem een tijdje geleden ook al te koop zien staan alleen was toen de kilometerstand dik boven de 2 ton!
In de advertentie wil hij ook wel heel duidelijk laten merken dat de auto NAP heeft
25's Vi zijn idd weinig geleverd in NL, belangrijkste reden hiervoor is denk ik de MG ZR
Swordfish103 schreef:Veel komen er tijdens het verkopen achter dat de auto te weinig opbrengt. Dan houden ze 'm liever zelf dan dat ze er zoveel op inleveren...
Dat is bij alle Rover's en MG's zo, voor een normale prijs raak je ze niet kwijt...
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
Maar dan hoop ik dus dat de klok niet is terug gedraaid! Want exact dezelfde uitvoering (kleur wielen ect.) stond destijds met meer dan 225.000 km op de teller! Toen werd hij nog particulier verkocht
Wellicht kun je navragen of de NAP klopt. Volgens mij kan elke willekeurige dealer dit opzoeken
Rover 214SI
Rover 220 Coupe Turbo
MG ZS 1.8 TURBO!!!
Steven Rover schreef:Aller eerst gefeliciteerd met de aankoop
Maar dan hoop ik dus dat de klok niet is terug gedraaid! Want exact dezelfde uitvoering (kleur wielen ect.) stond destijds met meer dan 225.000 km op de teller! Toen werd hij nog particulier verkocht
Wellicht kun je navragen of de NAP klopt. Volgens mij kan elke willekeurige dealer dit opzoeken
destijds moet dan van voor 09-11-2010 zijn geweest.
zit er niet ook een digitale klok in een 2000 model (niet terug te draaien toch?)