Vanochtend stapt deze jongen vol goede moed in de auto om naar zijn werk te gaan.
Niks aan het handje auto starten en gaan met dat Rovertje.
Zo cross ik ff met dat ding de N3 af en de A15 op, maar wat schetst mijn verbazing mijn auto begint gek te doen!!

Hij trekt helemaal niet meer, dus ik schakel terug en trap mijn gas in en weer niks!!

Ik kon mijn auto gewoon op de vluchtstrook zetten en de ANWB bellen.
Gelukkig was de ANWB snel te plaatsen en die begint aan de auto te sleutelen. Ik heb net zoveel verstand van auto's als van lieveheersbeestje in paringstijd, dus ik denk ik ga wat foto's schieten.
(bij deze, want ik wil ze jullie in dit boeiende verhaal niet onthouden natuurlijk)
Nou die man heeft 2 UUR aan de Rover staan te sleutelen en hem daar teplekke ongeveer een grote beurt gegeven, maar hij leek perfect in orde en toch deed ie het niet. Eerst leek het te zijn alsof de auto op 2 cillinders reed, maar dat bleek niet zo te zijn.
Net toen de man het opgegeven had kwam er nog 1 ingeving en dat was ff wat bezine erin gooien (terwijl de meter nog een halve tank aangaf)
Dat bleek toch de oplossing te zijn

Daarna snel met de ANWB man en takelwagen die al geariveerd was naar de Shell om het weer helemaal vol te tanken.
Nu moet ik morgen eerst ergens een kan bezine gaan scoren en dan kijken wat ie wanneer en waar gaat doen.
Toch zoiezo perfect geholpen door de ANWB en ik heb die man ook het adres van het forum gegeven, dus ik misschien krijgen we nog een reply van een man met verstand ervan!!
Gelukkig reed ie net wel weer lekker naar huis toe en toen heb ik hem natuurlijk nog ff getest, maar leek niks aan de hand.
Dus het is nu afwachten geblazen, maar de redder van de dag is: