Gebuikte (niet gereviseerde) Dynamo, doen of niet?
- Sander02
- MG-R Freak
Gebuikte (niet gereviseerde) Dynamo, doen of niet?
Mijn dynamo heeft het begeven en ik begreep dat een gereviseerde 150+ kost. Nu kan Van Noort een niet gereviseerde voor 65 leveren.
Echter de garage waar m'n auto heen gesleept is, zegt, ik heb nog nooit geluk gehad met een dynamo van de sloop. Lijkt wel of het niet goed voor ze is als ze een tijd liggen. Hij wil het wel doen, maar waarschuwde me dus daarvoor. Laat straks zijn prijs voor een gereviseerde nog weten.
Wat zijn jullie ervaringen met gebruikte dynamo's?
Geld zo iets overigens ook voor een startmotor?
Echter de garage waar m'n auto heen gesleept is, zegt, ik heb nog nooit geluk gehad met een dynamo van de sloop. Lijkt wel of het niet goed voor ze is als ze een tijd liggen. Hij wil het wel doen, maar waarschuwde me dus daarvoor. Laat straks zijn prijs voor een gereviseerde nog weten.
Wat zijn jullie ervaringen met gebruikte dynamo's?
Geld zo iets overigens ook voor een startmotor?
416SI 1996
sjah....
mijn ervaring is dat een gebruikte het ook prima kan doen.
magoed, dat is natuurlijk geen garantie.
maare, waarom niet een nieuwe uit de uk halen ?
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=r ... tor&_rdc=1
mijn ervaring is dat een gebruikte het ook prima kan doen.
magoed, dat is natuurlijk geen garantie.
maare, waarom niet een nieuwe uit de uk halen ?
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=r ... tor&_rdc=1
- Sander02
- MG-R Freak
Ja, ik denk toch dat ik daar ook gewoon op ga wagen. neem aan dat een gereviseerde niet een paar tientjes meer kost.
Van Ebay is ook wel relax ja, maar goed, auto is dus naar een garage gesleept en ik weet niet hoelang het precies duurt voor onderdeel in nederland is.
Ik las trouwen op ebay, "IF YOU HAVE 1 x BOLT-ON & A PUSH ON CONNECTOR YOU WILL NEED TO BUY OUR No ALT410"
Ik begreep van van Noort dat er 1 type is voor 416. Misschien het verschil tussen voor of na 2005.
Van Ebay is ook wel relax ja, maar goed, auto is dus naar een garage gesleept en ik weet niet hoelang het precies duurt voor onderdeel in nederland is.
Ik las trouwen op ebay, "IF YOU HAVE 1 x BOLT-ON & A PUSH ON CONNECTOR YOU WILL NEED TO BUY OUR No ALT410"
Ik begreep van van Noort dat er 1 type is voor 416. Misschien het verschil tussen voor of na 2005.
416SI 1996