Op dat soort zaken moet je idd niet gaan besparen. Banden, veren en schokdempers zijn t belangrijkste contact tussen de auto en de weg. Veren afslijpen of indrukken is ronduit gevaarlijk. Oa. zulke stomiteiten hebben r voor gezorgd dat de Belgische keuring zo extreem streng geworden is. En eigenlijk hebben ze op dat vlak gelijk.
SilverCupr@ schreef: Ze kunnen toch beter achter je rijden? Als ze achter me rijden, en er gebeurd wat mee, heb ik er geen last van....
Nâh ... 'k heb zulk soort volk liever ver voor me ... dan heb ik er nog oog op.
Als je ineens moet remmen wil ik zo'n gast niet achterin hebben .... zelfs niet als dat inhoud dat ik dan m'n carlton bumper kan kopen.
'k heb al genoeg hoofdpijn dus die whiplash kan ik er niet bijhebben
Rover schreef:Nâh ... 'k heb zulk soort volk liever ver voor me ... dan heb ik er nog oog op.
Als je ineens moet remmen wil ik zo'n gast niet achterin hebben .... zelfs niet als dat inhoud dat ik dan m'n carlton bumper kan kopen.
'k heb al genoeg hoofdpijn dus die whiplash kan ik er niet bijhebben
Oké, zo had ik het nog niet gezien....
Conclusie: iedereen die wil verlagen dus gewoon lekker setje originele veren aanschaffen! desnoods Apex
Druk maken? .. ik? .. hierom? .. waar haal je dat vandaan??
ik raad (net als silvercupra) alleen aan om op die punten niet te bezuinigen, omdat die punten het verschil is tussen uit de bocht vliegen of 'm houden of erger een dood kind of net op tijd stilstaan.
pagan schreef:Idd. Ik krijg de moordneigingen als iemand praat van veren afslijpen of samendrukken. Levensgevaarlijk is dat.
Pagan
dacht net hetzelfde. -40mm met enkel veren, ok. Dieper kan enkel met schokdempers en veren. En liefst in combinatie met veerpootbruggen voor extra stijfheid.
Rover schreef:Druk maken? .. ik? .. hierom? .. waar haal je dat vandaan??
ik raad (net als silvercupra) alleen aan om op die punten niet te bezuinigen, omdat die punten het verschil is tussen uit de bocht vliegen of 'm houden of erger een dood kind of net op tijd stilstaan.
meer niet hoor .. that's all
Okay, ik snapte even niet wat nou het gevaar was van die truukjes, nu wel!