ruitwisser werkt wel op 1e en 2e stand maar in de snelste stand doet ie niks ook als je de handel naar beneden duwt gebeurd er niks (dat is normaal 1keer heen en weer toch) heeft iemand een idee waar het probleem zit in de bediening of de motor?
en bij de 25 stoppen de wisser op intervalsfand deze loopt te zwaar lijkt wel bladen zijn al vervangen misschien de motor?
bvd reactie groeten fons
ruitwisser rover 45
het gaat over 2 auto's begrijp ik ?
een 25 en een 400/45 ?
Bij de 25 is het sleepcontact van je motortje kapot ( even de zoekfunctie gebruiken ). Dit is zelf te maken als je redelijk handig bent. En ander het motortje vervangen. Nieuwe motortjes zijn vrij prijzig, maar als je dr 1 van de sloop haalt bestaat de kans dat die het ook heeft naar n paar maand
En ik vermoed dat er bij je 400/45 net zoiets aan de hand is maar dat weet ik verder ook niet
een 25 en een 400/45 ?
Bij de 25 is het sleepcontact van je motortje kapot ( even de zoekfunctie gebruiken ). Dit is zelf te maken als je redelijk handig bent. En ander het motortje vervangen. Nieuwe motortjes zijn vrij prijzig, maar als je dr 1 van de sloop haalt bestaat de kans dat die het ook heeft naar n paar maand

En ik vermoed dat er bij je 400/45 net zoiets aan de hand is maar dat weet ik verder ook niet