ombouw dt naar idt
ombouw dt naar idt
IDT en DI uitgebouwd en naast elkaar gezet voor het overzetten van de diverse onderdelen,maar heb nog een paar vragen:
1 Moet de turbo ook over( deze is ook anders )?
2 De brandstofpomp is anders deze zet ik over net de draadboom en computer moeten de verstuivers ook over of zijn deze het zelfde?
3 Ook is de aircopomp fundatie anders kan deze over gezet worden?(de pomp van dti heb ik nog aangesloten in de auto zitten ivm met andere aircoleiding aansluitingen wil ik deze op de DI
4 zijn er verder nog dingen die ik over het hoofd zie?
BVD reactie groeten Fons
2 De brandstofpomp is anders deze zet ik over net de draadboom en computer moeten de verstuivers ook over of zijn deze het zelfde?
3 Ook is de aircopomp fundatie anders kan deze over gezet worden?(de pomp van dti heb ik nog aangesloten in de auto zitten ivm met andere aircoleiding aansluitingen wil ik deze op de DI
BVD reactie groeten Fons
Laatst gewijzigd door fons op vr feb 17, 2012 8:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- rover4u2nv
- MG-R Core
Re: ombouw dt naar idt
1 de turbo van de IDT (garret GT1549 S) is iets beter dan die van de DI GT1549fons schreef:IDT en DI uitgebouwd en naast elkaar gezet vooor het overzetten van de diverse onderdelen,maar heb nog een paar vragen:
BVD reactie groeten Fons
2 de pomp moet zoeizo over gezet worden met de gehele kabelboom +MMS. je kan the verstuivers van de DI blijven gebruiken. je krijgt meer pk's
3 airco pomp zou in principe ok dezelfde zijn maar ik ben niet zeker

4 je moet het zo zien. de kale blokken van de IDT en DI is hetzelfde allen de randaparatuur is anders
Honda civic B18C4 Vtec
Rover 45 Mk2 Idt Sterling
Nitrous is like a hot girl with an STD... you wanna hit it, but your afraid of the consequences
Rover 45 Mk2 Idt Sterling
Nitrous is like a hot girl with an STD... you wanna hit it, but your afraid of the consequences
arjan_m schreef:F*ck the shirt, I'll do the lady....
- rover4u2nv
- MG-R Core
bijna klaar met ombouw is wel een aardige klus pomp pas niet op dt zonder de montageflens over te zetten dus vleigwiel eraf enz,ik laat de verstuiver van de dt zitten .
Is het de moeite om de turbodruk te verhogen en hoeveel mm moet dan het stangetje van de acuator ingekort worden?
Heeft het zin om de EGR pijp er af telaten/af te blinden?
bvd reacties groeten Fons
Is het de moeite om de turbodruk te verhogen en hoeveel mm moet dan het stangetje van de acuator ingekort worden?
Heeft het zin om de EGR pijp er af telaten/af te blinden?
bvd reacties groeten Fons
http://tuning-diesels.com/Lseries/2545.htm Lees maar eens door hier staan je meeste vragen.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII