ZS 180 uitlaat!

Plaats reactie
FritsZS180

ZS 180 uitlaat!

Bericht door FritsZS180 »

Hallo, hoeveel jaar gaat de originele uitlaat (vanaf de kat) normaal ongeveer mee van de ZS180?? Deze ZS is van m'n schoonvader en wel de mk1 uit 2003, hij heeft nu 115.000 km op de klok. De uitlaat was inmiddels zeer slecht met name in de bocht naar de einddemper toe en aan de aansluiting met de einddemper. Aangezien er niet zoveel te krijgen is hebben we gekozen voor een rvs "cat-back system" van Piper, rechtstreeks uit Engeland besteld. Ik moet zeggen deze is zeer aan te bevelen!, perfekte pasvorm, mooi eindstuk (variant D, 76mm) en het geluid is super!!. Waarschijnlijk ook wel wat pk's extra door de iets grotere diameter en betere flow. Ben benieuwd naar andere ervaringen met de uitlaat voor de ZS180!, gr. Marcel.
p@p@zs
MG-R Core

Bericht door p@p@zs »

Heb geen 180 maar een 120 Mk1, auto nu zon twee en half jaar in bezit.
Einddemper vrij snel vervangen voor een Janspeed/Xpower exemplaar, want die was slecht.
De bocht daarvoor sneuvelde bij mij een maand of 4 terug, compleet doorgeroest, deze heb ik vervangen voor een origineel exemplaar.

Heb je foto's van de ZS?
mg-zs
Hairpin Hater

Bericht door mg-zs »

Heb zelf een xpower rvs uitlaat onder mijn mk1 met een rvs pijp i.p.v middendemper.
Zie dat je redelijk vlak bij woont.
Ben benieuwd naar at foto's :)
Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: en het geluid natuurlijk ;)
Afbeelding
FritsZS180

Bericht door FritsZS180 »

Thanx voor de reacties, ik zal te zijner tijd wat foto's of een filmpje plaatsen!
zs-freak

Bericht door zs-freak »

Om terug te komen op je vraag: Mijn ZS 120 was bij de 140.000 toe aan een nieuwe einddemper, maar deze stond vanaf zijn geboortejaar wel altijd in een garage....
p@p@zs
MG-R Core

Bericht door p@p@zs »

wat een luxe, hoop ooit een carport aant huis te zetten, maar das toekomst
zs-freak

Bericht door zs-freak »

Nou dat is niet luxe maar het voordeel van ruimte overschot :mrgreen: ! En carpoorts zijn tegenwoordig niet meer zo duur! Ben nu zelf bezig met een mobiele carpoort die je kan meeverhuizen op het moment dat je in een ander huis gaat wonen!
p@p@zs
MG-R Core

Bericht door p@p@zs »

Ben niet van plan snel te verkassen, zit er pas vanaf maart in.
Aan een huis uit de 30 er jaren moet wel een carport in stijl, dus geen raffelwerk voor mij, maar iets dat bij t huis past
Plaats reactie