tourerist schreef:bij korte ritten en pittig rijden 1 op 12 bij rustig rijden (tot 3000 toeren) en lange afstand 1 op 15,5
rover tourer met 1.6 k motor
Ook ik tank V=Power, maar ik merk wel degelijk verschil en dat zelfs ten aanzien van Pura.. Ook loopt de motor zuiniger. Het is niet veel maar toch iets.
Ook ik tank V=Power, maar ik merk wel degelijk verschil en dat zelfs ten aanzien van Pura.. Ook loopt de motor zuiniger. Het is niet veel maar toch iets.
het is gewoon het zelfde als shell pura aleen onder een andere naam
tis een aantal keren getest door TNO en daar is uit gebleken dat het geen ene fuck uit maakt
Het zou idd wel lomp zijn om eerst een nieuwe brandstof te ontwikkelen en die na een half jaar weer te laten vallen wegens geen animo.
En wie wil er nou voor het milieu tanken, de markt voor mensen die sneller willen zijn dan met de normale brandstof is groter dan die van milieu aanhangers.
Nâh ... het milieu interesseerd toch bijna niemand .... en zeker niet in DenHaag bij dat kliekje van die schijnheil.
Als dit namelijk wel zo was dan werd LPG wel gepromoot ... vele malen schoner dan benzine en zeker schoner dan diesel.
Maar om het milieu geven ze geen reet .. wel om het geld.
ik rij 350 km op een volle tank lijkt weinig...
Als mijn metertje van de tank in het rode sta en ik ga naar de pomp, issie volgetankt voor iets minder dan €35
De prijs voor een liter was toen +/- €1.25
gemiddelde komt dan op ongeveer
35/1.25=28Liter
350/28=12.5
dus 1:12,5
Op zich wel zuinig. Maar waarom kan ik maar 350 km rijden Heb ik zo'n kleine tank? of klopt de meter gewoon niet?
Rofl ... met m'n 416 niets ... maar ik ben nog een beetje wazig vanwege een mix van een narcose en een neusoperatie.
Dus auto rijden zit er nog ff niet in
Stilstaan is nooit goed voor een auto .. maar hoe beter ie onderhouden is hoe langer ie het vol kan houden.
Rover 620SI, 2 liter Hondablok, 131 pk.
Als ik geluk heb haal ik 1:10. (zuinigste ooit= 1:12,5)
Dit kan natuurlijk ook aan mijn jeugdige rijstijl liggen!?
Bart620
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
ik weet niet of er verder verschil is tussen een 3 deurs of een 5 deurs?
Maar als hij bij mij in het rood staat en ik ga tanken,
dan gaat er toch ongeveer 40 liter in.
En ik hed ook een 214.