soms is er ook een austin..... rest van de naam weet ik niet maar het is moeilijk om camera to krijgen. als ik mijn camera heb is ie er niet. maar op het terrein zijn er een stuk of 6 rovers in diverse smaken.
Honda civic B18C4 Vtec
Rover 45 Mk2 Idt Sterling
Nitrous is like a hot girl with an STD... you wanna hit it, but your afraid of the consequences
arjan_m schreef:F*ck the shirt, I'll do the lady....
[quote (alleen omgebouwd van us naar euro) [/quote]
Hoe is de auto omgebouwd ? Dit is een US uitvoering nog met de chromen bumpers en de dubbele SU carburateurs affabriek.
Zeker mooi gerestaureerd en een heel mooi leder interieur.
Ja sorry ik zie niet de motor en eigenlijk is het maar een ding van een EU model en dat zijn 2 ruitenwissers.
Op een 71 B moeten er 3 zitten
en het leer is dan ook sky.(niet als er nieuwe hoezen op zitten)
de gril moet matzwart zijn zonder spijltjes
hij is van 30-06-1971 en da is volgens mijn geen overgangs datum
(maar ja ge wit bij mg mar nooit )
is die van jouw dan laat nog eens wat foto's zien aub
Een mgb verliest geen olie hij markeert alleen zijn territorium.
Het verhaal van de drie ruitenwisser gaat alleen op voor de roadsters voor Amerika per november 1968 gebouwd en ook voor alle "rubber bumper" LHD roadsters, zelfs die tot in 1976 in Nederland zijn geleverd.
De MGB-GT (en dus ook MGC-GT) heeft nimmer 3 ruitenwissers gehad omdat er een groot genoeg deel van de voorruit werd gewist volgens de eisen van de authoriteiten in Amerika.
Datums van eerste gebruikmaking van geimporteerde MG's op de nederlandse kentekens; tja daar kan ik een boek over schrijven.
Een van mijn MGB's (US spec) is gebouwd in April 1978 (plaatje in deurstijl) , kenteken geeft aan 28.02.1978.
RDW schijnt twee data's te hebben indien onbekend 28 febr en 30 juni.
Foto plaatsen: komt, MG ZR-etje heeft sinds aankoop amper gereden,
ga eerst beurtje laten geven, 67.000 km en geen historie of de distrubitie riem ooit is vervangen.
Moet eerst de opleiding volgenom hier een foto te plaatsen.