das op aan achterwielaandrijving. zit een ontluchtingsventiel op
maar heb ik op een versnellingsbak nog nooit gezien daar ziten
volgens mijn geen kanaaltjes voor is gewoon een groot huis met tandwielen.
Ik had net een garage aan de lijn en die zei, nou ik weet niet of die keerring voor een Rover nog makkelijk te krijgen is. Maar zal een tientje of 4 kosten en dan een tientje of 5 arbeid en dan nog olieniveau aanvullen.bam schreef:Nee hoor 4 liter bak olie en een keerring is al 50 euro
Garages vinden het gewoon niet relaxed als jij met je eigen spulletjes aan komt zetten, en logisch ook, want als ik een bijvoorbeeld een keerring vervang die lekt maar die jij hebt aangeleverd, wie verteld mij dan dat jij de juiste hebt? Is slechts een voorbeeld natuurlijk.Sander02 schreef:heb geen idee van de kosten, maar omdat Bam het over zo'n laag bedrag had voor olie en ring.
Yes. Seals zitten niet spectaculair hoog, maar de onderste rand zit ongeveer plus-minus ter hoogte van het reguliere aanbevolen olieniveau. Laat ik het zo stellen. Als de bak nog olie druipt terwijl de auto een nacht heeft stilgestaan dan zit 'ie absoluut te vol.Sander02 schreef:Als die seals zo hoog zitten, dan bedoel je metwaarschijnlijk dat er te veel olie inzit?