ik had even en vraagje ik heb me koppaking vervangen en sinds er en nieuwe op zit wel de auto niet meer starten we hebben gedagt aan de timebelt die je op tijd moet zeten maar nog steed niks ik weet niet of iemand en foto of filmpje heb hoe je en rover 400 op tijd zet
op je nokken as tandwielen staan markeringen.
IN en OUT
IN = inlet
OUT = outlet
deze moeten de goede kant opwijzen zodat het streepje wat ook op je nokkenastandwiel staat recht tegenover elkaar komen.
dan op je krukaspoelie staat een stip{of centerpunt }
deze moet overeen komen met de stip op het achterliggende stukje plastik waar links van de stip een aantal streepjes staan.
die nokken as weet je ook hoe ze moeten staan in ou moeten albij in tegen over elkaar in en dan out dat moet ik eigelijk weten de krukaspoelie staat wel goed maar nog steed niks
Hallo we hebben het geprobeer net als de video maar nog steeds niks zo had en vraagje waar ik me auto kan brengen in arnhem welke dealer doet nog rovers
ow okeey zou het duur zijn alles ik me auto daar laat na kijken want wil niet meteen 100 euro gaan betalen voor iets kleins weet je misshien hoe het gaat kosten
Hallo me rover leeft weer hiep hiep de tandjes waren en beetje verzet dat was de probleem en nu weer alles weer goed laatste 2 weken nu alleen de apk keuren en dan staat de auto te koop