Wellicht omdat de auto (kick-down) wat allerter reageert, heb ik al 2x de v-snaar moeten laten aandraaien.
Ik merkte dat het stuur wat schokkend reageerde (alsof de pomp hapert/schokt) bij lage snelheden.
Op de snelweg merk ik niks.
Heb de zoekfunctie geprobeerd, maar kon niets vinden.
Vreemd, juist omdat mij britje relatief weinig km maakte verwachte ik dat iemand het probleem hier al wel had aangekaart.
Een eerste analyse van de garage zegt dat de snaar rot is en vervangen moet worden, dus moet de motor/versnellingsbak los om ook de achterste snaar (die oud is) te vervangen.
Klinkt niet goedkoop

- Wat doet die achterste snaar?
- Waarom moet die ook vervangen worden of is dat preventief?
- Snaar is al 2 keer gespannen, hoeveel rek heeft zo'n ding, of is het spangedeelte de zwakke schakel? Dus dat die juist "los" gaat
Iemand