Onderaan heb je een paar foto's staan. De meest rechter foto is van het midden console.
Ik heb hier een paar draaiknoppen, terwijl deze een stuk digitaler is!
Dat wil ik ook!! :P
Weet iemand of dit achteraf nog in te bouwen is? En hoe ik daar aan zou kunnen komen?
Hoe je daar aan kan komen, geen idee. Het is wel mooi voor in mijn BRM of coupé.
Achteraf inbouwen lijkt me ook niet zo'n probleem. Je zal al het kachel gerelateerde spul over moeten zetten plus de bijbehorende kabelbomen. Misschien wordt er nog wat via de ECU aangestuurd maar Rover kennende zal dat wel niet.
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
de buren heb ook zo'n climate control in de 25 inderdaad, ik vind 't geen porem ook mede doordat de halve rondingen voor de draaiknoppen er nog boven zit en ik het idee heb of 't hele ding scheef zit.
Zo'n set koste los 800 euro als ik het mij goed herinner en dat was een aanbieding was wel een tijd geleden.
Misschien dat ex dealers nog zo'n set hebben liggen
Ik weet niet meer wie het was, maar ooit was er een jongen van 't forum met een Tahiti blauwe 220 Coupé die een deur kwam halen uit Arnhem... Ook hij had climate control, maar dan in zijn Coupé, echt superfancy gedaan.
Misschien wil hij reageren?
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW