Hoog verbruik koelvloeistof streetwise deel 2
KVS
Collega kan binnenkort voor mij even kijken wat nu hè probleem is,hij zag wel een groenachtige substansie op de radiateur zitten en het schijnt dat bij vervangen van de distrubutieriem ook nog wel eens de waterpomp stuk gaat? Ben benieuwd,23 maart weet ik meer,in ieder geval hou ik jullie op de hoogte en alvast bbedankt voor de reacties en hulp 

- tomcat.t16
- MG-R Core
Kvs
Was er eigenlijk vanuit gegaan dat de garage dat ook zou doen,maar ik heb het idee dat de dealers vandaag de dag ook niet doen wat ze zouden moeten doen,bij de grote beurt zei de dealer dat de remmen ook schoon gemaakt waren,mijns in ziens moet je dan wel de wielen verwijderen,aangezien ik andere velgen met velgslot had en de "sleutel" thuis lag vraag ik mij af hoe hij de velgen verwijderd heeft,ook vertelde hij dat de bougies vervangen moesten worden,terwijl de vorige roverdealer deze een jaar eerder ook al had vervangen?!
Volgens mij kun je beter alle onderdelen de zijn vervangen terugvragen aan de dealer
Volgens mij kun je beter alle onderdelen de zijn vervangen terugvragen aan de dealer

- tomcat.t16
- MG-R Core
Re: Kvs
Gewoon markeren met een rood puntje oid.Dr.Streetwise schreef:Volgens mij kun je beter alle onderdelen de zijn vervangen terugvragen aan de dealer
Ohh wat ben ik blij dat ik alleen de APK bij een garage hoef laten te doen...

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
- tomcat.t16
- MG-R Core
- tomcat.t16
- MG-R Core