dat zien we in 2014

In ieder geval een hoop dingen waarom je smakelijk kon lachen, zolang je het niet zelf had aangeschaft ten minste.joopie19 schreef: en onder de vlag van british leyland zijn er ook nog leuke dingen gedaan
Ik heb die uitdrukking eens op me in laten werken ... en het is een algemene nederlandse uitdrukking.....Laat jezelf eens niet zo kennen joh...
Järv schreef: Ik heb die uitdrukking eens op me in laten werken ... en het is een algemene nederlandse uitdrukking..
... maar hoe langer je er over nadenkt hoe onnozeler die uitdrukking klinkt ...
Je niet laten kennen ... dus je wil niet dat iemand je kent ... als niemand je kent heeft niemand interesse in je ... en ben je dus niemand...
... m.a.w. mag je er nix over zeggen want je moet niemand zijn ...huh?
Nâh .... zitten wel meer onnozele dingen in onze taal .... bij hoevelaken links af, je kan daar op de snelweg alleen maar rechts!
Het kaas niet van je brood laten eten .... ik eet al jaren gebraden gehakt! en alleen kaas uit 't fuistje ... wat eigenlijk ook niet kan wat als je iets in je fuist hebt kan je er niet bij totdat je ophoud een fuist te maken![]()
... gôh, wat 1 warsteiner al niet met me doet
Ben het helemaal met je eens kan er de humor wel van in zienStriker schreef:Pff.... stelletje azijnpissers hier.
Ben ik dan de enige die die reklame gewoon grappig vindt?
Lekker belangrijk dat ze een auto gebruiken die al 15 jaar niet meer wordt gefabriceerd.
Inderdaad, ik schaam me nergens voorJärv schreef:Jij schaamt je ook echt nergens voor hé...... oeps, weet je wat S.Freud daarover schreef