Mista T schreef:Hey Jan,
dat ziet er strak uit........
Merk je veel verschil met de oude stoelen?
Van die oude stoelen kreeg ik na een tijdje rijden last van mijn rug. Ook door de bochten gaven ze weinig steun aan de zijkanten en zat je half op de passagiersstoel als je een bocht naar rechts maakte (of was het nu links

).
Van de oude voorstoelen was alleen de rugleuning anpasbaar.
De stoelen die ik nu heb is een echte aanrader voor mensen die steviger en lekkerder in hun stoel wil zitten. Ook is bij de bestuurdersstoel de rugleuning aanpasbaar, hoogte van de zitting en de lendewerfelsteundinges (zoiets). Daarbij komt nog eens de hoofdsteunen achter, wat de auto van buitenaf toch enigzins weer mooier en breder maakt.
Alleen moet ik vandaag wel ff naar de garage toe

De pookhoes hebben ze niet vastgezet. En nu bij de versnellingen naar achteren (2, 4, 6 uuh achteruit bedoel ik) zakt ie naar beneden.
En dan nog iets: De monteur heeft de grootste moeite gehad met het plaatsen van de spiegels. Ik zei nog tegen hem: Die spiegels had je er zo op zeker. Hij: Ik heb zitten vloeken en te doen! Het paste niet en heb ik spiegels van een originele afgehaald om zo de gaten te bepalen en vlo*k, vlo*k, vlo*ek.
Misschien toch een lastig karwei die spiegels
Wat die armsteun betreft heb ik er wel belang bij. Waarvan is ie gemaakt? helmaal van plastic? of zit er een leren stofje omheen ofzo?