Zielige figuren die dat doen! Zijn vaak van die mislukte figuren die jaloers zijn op wat jij in je auto hebt zitten. Als ik ooit iemand op hetredaad zou betrappen dan zal ik hem een kopje koffie aan bieden en samen wachten op de politie
Laatst op een zaterdag avond was dat zo. Ik had toen net 2 dagen mijn nieuwe velgen eronder, vastgezet met slotbouten. Ik moest de volgende morgen vroeg werken dus ik lag om 12 uur al op bed. Om 3 uur werd ik wakker van wat gepraat enzo. Zag ik twee jongens op een muurtje zitten en die praatten wat over: jah mooi wagentje enzo....
En opeens hoor ik ze zeggen: Daar moeten we ff iemand bijhalen die er verstand van heeft. Ik denk wattefock??????? Vanwege die slotbouten natuurlijk!
En opeens zie ik iemand met iets in zijn hand naast mijn auto opstaan en een beetje rondlopen.
Ik meteen van bed af gesprongen naar mijn pa gelopen en gezegd: Hey er zit iemand aan mijn auto!
Binnen no-time had ik kleren aan en ben ik naar beneden geracet. Mijn broer zat nog beneden en hoorde mij komen. Ik riep naar hem: er zit iemand aan mijn auto! Ik liep eerst naar mijn pa's hok, heb een hamer en de grootste ringsleutel (36 geloof ik) gepakt en ben naar mijn auto toegelopen in de hoop dat ik ze met mijn gereedschap een beetje kon helpen

Ook mijn broer, pa, broertje en zelfs mijn ma kwamen buiten om te kijken of ze konden helpen.
Maar wat bleek nou toen ik daar heen liep: Ze waren onderuit gegeaan met de scooter (wat wil je met zijn drieën op zo'n ding) en probeerden dat ding ter plekke te repareren.
Eind goed al goed. Maar je schrikt dan toch wel ff. De nacht daarna keek ik bij elk stemgeluid of ze niet bij mijn auto zaten (paranoïde :P )
Maar dat zal degene die een inbraak weleens heeft meegemaakt ook wel hebben....