Heb ik weer
Mijn automaat heeft een schakelprobleem. Onder belasting schakelen van 4 naar 5 en terug is het net alsof je met een slippende koppeling rijdt. Ook schokt ie als ie onder belasting terugschakelt van 4 naar 3.
Heeft er iemand een idee hoe dit het beste op te lossen is???
Het gaat trouwens om een Jatco automaat aan een 2.0l KV6.
Rover 45 2.0 idt club 5drs(copperleaf red) - Mini Clubman estate '78 (vermillion red) - Austin metro 1.0 special '82 (in restauratie) http://www.mrcracing.nlhttp://www.hacc.nl
Onder de V6 zit geen CVT. Dat zou jij moeten weten, je hebt er zelf ook 1.
Rover 45 2.0 idt club 5drs(copperleaf red) - Mini Clubman estate '78 (vermillion red) - Austin metro 1.0 special '82 (in restauratie) http://www.mrcracing.nlhttp://www.hacc.nl
Er brand geen lampje en de olie is afgelopen zomer nog ververst.
Rover 45 2.0 idt club 5drs(copperleaf red) - Mini Clubman estate '78 (vermillion red) - Austin metro 1.0 special '82 (in restauratie) http://www.mrcracing.nlhttp://www.hacc.nl
Het kleppenblok voor op de bak (zit achter dat zwarte deksel) wil nog wel eens kapot gaan. de solderingen van die ventielen die erin zitten zijn niet zo geweldig.. Maar als je ook het gevoel hebt dat ie slipt in de hoogste versnelling, dan doet ie dat waarschijnlijk ook. Goedkoopste oplossing is dan een gebruikte bak (laten) monteren. Deze laten reviceren kan natuurlijk ook maar dat zal niet goedkoop zijn! En voor de zekerheid even uit laten lezen natuurlijk.
De bak moet er dus uit
In de bak zijn de koppelingsplaten versleten.
Heeft er iemand een idee hoe makkelijk moeilijk de bak er uit te krijgen is?
Rover 45 2.0 idt club 5drs(copperleaf red) - Mini Clubman estate '78 (vermillion red) - Austin metro 1.0 special '82 (in restauratie) http://www.mrcracing.nlhttp://www.hacc.nl