Verstelbare buitenspiegels
Verstelbare buitenspiegels
Bij aanschaf van mijn 75 bleek (later) dat de spiegelbediening niet werk, zowel links als rechts. Eerst gezocht naar een zekering maar er wordt geen specifieke zekering gemeld in het instructie-boekje die betrekking hebben op de spiegels, iemand een idee?.. BVD, Rob
Re: Verstelbare buitenspiegels
Bedieningspaneel wil ook nog wel eens de geest geven.multimokum schreef:Bij aanschaf van mijn 75 bleek (later) dat de spiegelbediening niet werk, zowel links als rechts. Eerst gezocht naar een zekering maar er wordt geen specifieke zekering gemeld in het instructie-boekje die betrekking hebben op de spiegels, iemand een idee?.. BVD, Rob
Eric.
-
- MG-R Regular
Ik heb het euvel verholpen door het bedieningspaneeltje uit de deurgreep te lichten met een oud bankpasje zodat de boel niet beschadigde. Neem de twee connectoren los en daarna is het eenvoudig de unit uit elkaar te nemen maar pas op dat de plastic klemmetjes niet afbreken (doe dit in een warme omgeving zodat het plastic wat minder bros is) Het printplaatje even schoonmaken met een doekje met contactspray (alleen op de contactpunten) en daarna de boel weer monteren.
Werkt weer perfect....
Rob
Werkt weer perfect....
Rob