Verstelbare buitenspiegels

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
multimokum

Verstelbare buitenspiegels

Bericht door multimokum »

Bij aanschaf van mijn 75 bleek (later) dat de spiegelbediening niet werk, zowel links als rechts. Eerst gezocht naar een zekering maar er wordt geen specifieke zekering gemeld in het instructie-boekje die betrekking hebben op de spiegels, iemand een idee?.. BVD, Rob
roland
MG-R Core

Bericht door roland »

Ik lees hier en daar dat Zekering 11 voor de spiegelbediening schakelaar is
multimokum

Bedankt!...ik ga hem morgen eens controleren..
Rob
Eric27
MG-R Freak

Re: Verstelbare buitenspiegels

Bericht door Eric27 »

multimokum schreef:Bij aanschaf van mijn 75 bleek (later) dat de spiegelbediening niet werk, zowel links als rechts. Eerst gezocht naar een zekering maar er wordt geen specifieke zekering gemeld in het instructie-boekje die betrekking hebben op de spiegels, iemand een idee?.. BVD, Rob
Bedieningspaneel wil ook nog wel eens de geest geven.

Eric.
arjen
MG-R Core

Bericht door arjen »

Wat Eric27 zegt klopt.
Je kan ook even tig keer die knop knop bedienen waar je ze mee verstelt doet vaak ook wonderen. Kan het paneeltje er vaak weer tijden tegenaan.
En die zekering even tjekken natuurlijk.
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: paneeltje demonteren en de contacten schoonmaken met contactspray is een goede oplossing.
zo ook bij de 75 van paps.
Afbeelding
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

MARVON schreef::mrgreen: paneeltje demonteren en de contacten schoonmaken met contactspray is een goede oplossing.
zo ook bij de 75 van paps.
+1 heeft bij mij ook geholpen

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
kerkhoff.gjwm
MG-R Regular
Bericht door kerkhoff.gjwm »

Was bij mij ook de oplossing bij het niet meer omhoog komen van het slot van de bestuurdersdeur bij drukken op de afstandbediening. WD40 rules!!! :mrgreen:
multimokum

spiegels

Ik heb het euvel verholpen door het bedieningspaneeltje uit de deurgreep te lichten met een oud bankpasje zodat de boel niet beschadigde. Neem de twee connectoren los en daarna is het eenvoudig de unit uit elkaar te nemen maar pas op dat de plastic klemmetjes niet afbreken (doe dit in een warme omgeving zodat het plastic wat minder bros is) Het printplaatje even schoonmaken met een doekje met contactspray (alleen op de contactpunten) en daarna de boel weer monteren.
Werkt weer perfect....
Rob
Plaats reactie