Rover 75 Black Wolf helemaal af..........tja wat is af???

75 en 75 Tourer
tophaar

Bericht door tophaar »

Järv,

De freelander ken ik die had mijn vriend ook voordat hij een MG ZT 190 diesel kocht. Ik ben niet zo'n fan van dit model een Discovery of echte Range Rover is de BOM!! En dan is de Discovery nog een echte Jeep hebben er een keer de Baja mee gereden in Portugal.

Maar Luister en lees goed,

Chantal wilde niet uit de Rover 75 maar na een aantal keer dat ze stil stond en ik haar redde als ridder in nood :D Wilde ik haar overtuigen een nieuwe auto te nemen op de zaak. Ik had haar eindelijk zover en alleen voor een zwarte 500c twin air wilde ze de rover aan de kant zetten (met veel discussies). Wij vonden de 500c in het zwart met chroom pakket net een baby rover :shock: .

Chantal wilde wel alleen een automaat en de Fiat dealer melde dat een Abarth (wat ik dan wel weer leuk vond) niet leverbaar was met automaat.

Wat bleek na 7 weken dat de Twin-Air in bestelling stond, DE ABARTH 500c is alleen verkrijgbaar met een MTA Abarth Competizione bak!!! Dus een hele snelle Duallogic (geeft zelfs in sport stand tussengas).

Wij natuurlijk balen als een stekker!!! Maar de dealer pakte het goed op en begreep ons en stuurde ons naar Abarth dealer nieuwkoop waar we deze hebben besteld.
Afbeelding Maar dan met de Vintage bruine ledere bekleding en de 17" Abarth velgen Afbeelding

Wij vinden dit het enige alternatief voor een auto die niet te vervangen is zie hier op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=rv0d8W229pA
En
http://www.youtube.com/watch?v=S0SoIQumL_A

Luister dit is de BOM en als ROEWE naar NL was gegaan hadden we geen Abarth gekocht!!!!

De rover 75 blijft van ons we hebben onze Audi TT roadster quatro ingeruild (dat was echt niets)!!!

De 75 daar mag mijn neefje in gaan rijden maar blijft van ons en we ruilen af en toe (meeting) :D . De 75 is zo'n nekke draaier iedereen kijkt ernaar. En wij zijn kei trots en doen hem NOOOOOOIT weg voor 7000 euro wat ie nu waard blijkt te zijn!!!

Dus we horen nog op dit forum thuis omdat we de liefde delen met iedereen hier, maar betrouwbaarheid was een pré!!

Ja ik heb dus inderdaad een vrouw die 15 jaar jonger is maar we hebben samen 2 kinderen en in totaal 3 kinderen en dus is een betrouwbare auto een pré (ook als zitten ze nu krap :lol: )
37 en een vriendin van 24 ??
hoe doe je dat, dat wil ik ook
Hoe ik dat doe??? ik had een rover 600 (hele mooie) en daarna mocht ze van mij een Rover 75 uitkiezen :D ( nu wil ze een Bentley GT :cry: ) Nee maar zonder gein ik ben gewoon erg knap en jeugdig (dat was echt een grote grap :!: )
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

een Discovery een echte jeep .... :shock: .... ga jij eens vreselijk snel je mond spoelen met je jeep :evil:
een Discovery is een Discovery en een jeep is een of ander amerikaans ding .... onthou dat goed ;)

Je hoefd je voor mij niet te verontschuldigen dat je een fiat koopt hoor, als ik m'n vader zo hoorde én zag rond karren in die 500 die hij te leen had is het een heel gaaf karretje.
'k zat alleen ff wat te narren omdat er ineens zoveel nadruk werd gelegd op 'wijf' ... wat in het engels een hele normale uitdrukking is ;)
Op de tekening ziet ie er goed uit ... maar dat je als gezin met 3 kinderen een fiat 500 kiest als opvolger van een Rover 75 vind ik wel erg abarth .. eh .. ik bedoel apart.
'k hoop voor je kids dat ze nog niet zo groot zijn :mrgreen:
You can go fast ... but I can go anywhere.
tophaar

Bericht door tophaar »

[/quote]een Discovery een echte jeep .... .... ga jij eens vreselijk snel je mond spoelen met je jeep
een Discovery is een Discovery en een jeep is een of ander amerikaans ding .... onthou dat goed

Een Discovery kan meer aan dan een freelander en wat een "echte" Jeep aangaat we hebben op banen in BE menig suzuki sj'tjes de Jeeps het nakijken zien geven. Een Jeep is in de Europese bossen geen partij. Een LandROVER is een echte Jeep en heeft zich bewezen in de Parijs dakar, Toch??

Maar nogmaals Jeep daar bedoel ik een echte tereinwagen mee, niet het merk.
'k zat alleen ff wat te narren omdat er ineens zoveel nadruk werd gelegd op 'wijf' ... wat in het engels een hele normale uitdrukking is

De Nadruk op WIJF was leuk bedoeld omdat MGpete denk ik dacht dat ik aan het posten was ipv Chantal (de Uber Rover lover!!). Natuurlijk snappen wij dat het een uitspraak was, wij komen uit Eindhoven de Kruiden/bloemen buurt ;) Daar praten we nog als de New Kids :D of nie dan jonge!! :p Zeg jij het dan eens?? We hebben zolang gekeken naar een A(B)parte auto (nieuw) die ons kon boeien?? Voor ons was de 500c Abarth de beste keuze. Voorbeeld ///in mei gaan we op uitnodiging van de dealer met z'n alle naar Italië, dat geeft toch het zelfde gevoel als bij Rover (die nogmaals niet meer bestaat).

Ik kan je wel vertellen dat Tonino onze trots van 3 bij de proefrit op de achterbank zat van de 500 en riep PAPPA :D HE PAPPA toen we een keer van z'n 1 naar 2 met open dak doortrekte. Kan niet wachten op de zomerdagen met een Picknickmand in de (te kleine) kofferbak.

Maar Chantal en ik gaan in Mei Trouwen en dan is de 75 onze Trouwkoets!!!!!

En nog mooier is mijn Ve(ROVER)ing Afbeelding
Laatst gewijzigd door tophaar op za feb 12, 2011 9:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
MGPete
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door MGPete »

tophaar schreef:Is die van jou trouwens ook uitgevoerd met een 8 cylinder?

Nope, gewoon een 1800cc vierpitter.
roland schreef:welke kleur is je B is da zwart?

yep.
Järv schreef: om enigzins in de trend van wijvenauto te blijven ... aandacht, jonge met geld, oud.. maakt dit de MGB dan een MILF of een Cougar :mrgreen:
Touche LOL :rofl:
AfbeeldingAfbeelding
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
Plaats reactie