Rover 75 Black Wolf helemaal af..........tja wat is af???

75 en 75 Tourer
tophaar

Bericht door tophaar »

Mg zs is toch eigenlijk een Honda civic maar dan opgesmukt zoals onze oude 600? :lol:

Grapje hoor ik weet het dat was erg flauw :) De Honda lijn was in elk geval vele malen beter dan de BMW productie, we hebben elke keer wat met de 75.
Daarom als Jonge moeder met 3 kinderen moest ik wel een betrouwbaardere auto aanschaffen en we konden niet langer meer wachten en naast een Jaquar XF die ik niet kan betalen is er geen andere keus voor mij gezien Rover er niet meer is. Ik had ook gehoopt dat Roewe naar Europa zou komen maar zelfs onze oude Rover Dealer hoopt hier niet meer op!

Mg ZS rijden dan schat ik je tussen de 20 en de 25 jaar?? :lol:

Tot de volgende meeting MGpete en weet jij wanneer deze is?

Mvg,

Chantal
Mean Green

Bericht door Mean Green »

tophaar schreef:Let jij maar eens op je taal jongeman en wacht maar eens als ik je tegenkom op de meeting :stick: :)
En ik zal de fiat thuis laten het zou toch lullig zijn als ik jou MG het nakijken geef
klinkt als een uitdaging :twisted: :twisted: :dance:

wil ikke wel bij zijn
tophaar

Bericht door tophaar »

He MGpete,

LOL normaal draait ze door als ik iets over haar 75 zeg en nog steeds.

Ik ben de schuldige ik heb haar omgepraat een Abarth te nemen nadat ik voor de zoveelste keer naar haar toe moest komen omdat ze stil stond, kan ik eigenlijk de 75 niet schuldig van bevinden maar wel de mensen die er aan gewerkt hebben.

Mean Green

Ik ben nu eigenlijk ook benieuwd bij de volgende meeting nemen we de Abarth ook mee en gaan we een keertje draggen met de zs van Pete, ik ben ook wel benieuwd :D
Ik weet wel dat ik met mijn vorige Grande Punto sport 1.4 T-jet met 120 pk haar Rover 75 2.5 v6 ver achter me liet! Mijn nieuwe Grande Punot Evo 1.3 T-jet diesel 85 pk trekt het absoluut niet tegen de 75

Mvg,

Salvatore :cry:
Mean Green

volgens mij bedoelde Chantal 75 vs ZS want ze zou de Fiat thuis laten
dat lijkt mee een leuke uitdaging waar ik graag bij ben :bangin:
tophaar

Bericht door tophaar »

Nee ze bedoelde de Abarth de 75 is een slak :D Maar kunnen we dan ook een keer doen en op youtube knallen :dance:
MGPete
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door MGPete »

tophaar schreef:Mg zs is toch eigenlijk een Honda civic maar dan opgesmukt zoals onze oude 600? :lol:
Grapje hoor ik weet het dat was erg flauw :)
LOL, geeft niet hoor. Ben wel wat gewend + er zit wat in :lol:
tophaar schreef:het zou toch lullig zijn als ik jou MG het nakijken geef
Voor wie? Niet voor mij hoor. Je hebt altijd baas boven baas en dat zal altijd zo blijven. En het maakt echt niets uit of je een grote of kleine(re) auto hebt. Ik neem direct van je aan dat die Abarth sneller is :cool: Ik heb respect voor de motor, maar waar die in zit blijf ik een klein hok vinden ;oP :mrgreen:
tophaar schreef:Mg ZS rijden dan schat ik je tussen de 20 en de 25 jaar?? :lol:
Ik wist niet dat ZS rijders aan leeftijd gebonden zijn? :beuh:

Maar als ik nu 25 zou zijn en ik sta geregistreerd vanaf 2003 (en rij ook ZS vanaf dat jaar - had van 2003 tot 2005 een 180 MKI en vanaf 5/2005 de MKII) dan zou ik dus op m'n 17e een spiksplinternieuwe ZS hebben gekocht en op m'n 24e een MG BGT erbij :shock: Wou dat dat waar was :lol: :lol: :lol:
tophaar schreef:Tot de volgende meeting MGpete en weet jij wanneer deze is?
De volgende waar ik van plan ben naar toe te gaan is die op de 19e in Velp. Lijkt me leuk om je/jullie daar te zien (en uiteraard is de Abarth ook welkom ;) )
tophaar schreef:en gaan we een keertje draggen met de zs van Pete, ik ben ook wel benieuwd :D
eh.... met de ZS van Pete of tegen de ZS van Pete ;oP
Kijk es Sal..., die is voor jou ;) Dat verlies ik toch van je en durf dat best toe te geven :H:
Afbeelding

Greetz,
Pete - die dit een grappig topic vindt worden :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
tophaar

Bericht door tophaar »

He MGpete,

Jou MG zal het toch zeker wel trekken tegen haar 75??

Leeftijd maakt niet uit Chantal is zelf pas 24 :D , het was denk ik een beetje sarcastisch bedoeld :) .

En mijn 600 was ook een Honda accord welke een beetje was opgeleukt, maar reed heerlijk en was erg betrouwbaar.

Complimenten voor de MG B GT, ik zou willen dat ik een garage en de tijd had om zelf te sleutelen. En een ZS zie ik ook altijd graag rijden.

Mvg,

Sal
MGPete
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door MGPete »

tophaar schreef:ik zou willen dat ik een garage had
Ik ook :lol:

Bedankt voor het compliment over de B. Ze heeft alleen heel veel aandacht (en geld :p ) nodig om weer helemaal ok te worden...., beestje is 37 jaar oud :shock: 8)
AfbeeldingAfbeelding
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
tophaar

Bericht door tophaar »

Ha ha ik nam aan dat jij wel een garage had met zo'n Old Timer.

Ik ben ook 37 en helaas niet meer te restaureren, maar veel succes met de MG B GT. Is die van jou trouwens ook uitgevoerd met een 8 cylinder?
roland
MG-R Core

Bericht door roland »

@mgpete welke kleur is je B is da zwart?
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

MGPete schreef:Ze heeft alleen heel veel aandacht (en geld :p ) nodig om weer helemaal ok te worden...., beestje is oud :shock: 8)
om enigzins in de trend van wijvenauto te blijven ... aandacht, jonge met geld, oud.. maakt dit de MGB dan een MILF of een Cougar :mrgreen:

de 500 is inderdaad een wijvenauto :+ .... mijn vader is het daar alleen niet mee eens, die zou het liefst een witte willen met zo'n italliaansevlagstreep erover :mrgreen:
You can go fast ... but I can go anywhere.
tophaar

Bericht door tophaar »

Ik heb de Abarth gereden en een WIJF moet van goede huizen komen om dit bommetje te temmen, ik had er zelfs moeite mee.

Verder snap ik de posting niet goed wel vind ik de motor cool maar de landrover een vrouwen auto (dat model dan)

Sal
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

..... ooooooooooeeeeeee lange tenen? :+
op zich heb je 5 van de 7 dagen bijna gelijk .... dan rijd mijn vrouw in de Freelander.
Maar een fiat 500 temmen? .. hehe okay dan :lol:
tophaar

Bericht door tophaar »

Nee man helemaal niet :D Jou vader heeft waarschijnlijk het verstand in de familie :D Maar snap de posting niet goed???
Mean Green

37 en een vriendin van 24 ??
hoe doe je dat, dat wil ik ook :twisted:
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

tophaar schreef:... Maar snap de posting niet goed???
Zal wel zijn omdat het merendeel als geintje is richting MGpete en niets met jou 500 temaken heeft ;)
Plaats reactie