En dan zit er ineens een krot feest je te bumperkleven... gaat ie er langs krijg ik alle vingers die je op kan steken te zien.
Rijd ie voor mij gaat ie ineens remmen.. en gaat de afslag op en krijg ik weer alle vingers te zien. Dus ik heel vriendelijk mijn duim opsteken... waant ie dat ik naar hem moet komen...
Wat een ramdebiel... Ben ik bij dat ik een fatsoenlijk merk rij.
Zou dat wou ik even kwijt...
een zeer aggresieve krot rijder
- basjebas
- MG-R Core
- Contacteer:
een zeer aggresieve krot rijder
Groet, Bas
He! Victor rijd ook een Ford Feest, de koerier editie. Maareh, alle vingers omhoog, da's toch gewoon wuiven?
Anyhow, ik begrijp je frustratie! Ik kan ook niet tegen dat volk die op kamikaze-modus haast hebben. Met de Land Rover wil ik ook wel eens écht remmen of laat remmen voor iets wat er voor me gebeurt. Aangezien ze het toch niet zien breekt er dan soms nog aardige paniek uit, dan gaan ze echt helemaal psychodelic.
Bij het stoplicht je deur open doen levert ook bijzonder mooie beelden op.
Begrijp me niet verkeerd, ik ga geen agentje spelen of vertellen wat wel en/of niet mag, maar als ik al te hard rijd en niet naar rechts of naar links kan heb je je maar gewoon te gedragen. Als je dan echt een man bent ga je maar over de vluchtstrook.
Kost wat, maar dan heb je ook wat

Anyhow, ik begrijp je frustratie! Ik kan ook niet tegen dat volk die op kamikaze-modus haast hebben. Met de Land Rover wil ik ook wel eens écht remmen of laat remmen voor iets wat er voor me gebeurt. Aangezien ze het toch niet zien breekt er dan soms nog aardige paniek uit, dan gaan ze echt helemaal psychodelic.
Bij het stoplicht je deur open doen levert ook bijzonder mooie beelden op.
Begrijp me niet verkeerd, ik ga geen agentje spelen of vertellen wat wel en/of niet mag, maar als ik al te hard rijd en niet naar rechts of naar links kan heb je je maar gewoon te gedragen. Als je dan echt een man bent ga je maar over de vluchtstrook.
Kost wat, maar dan heb je ook wat

Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Boarderken
- MG-R Freak
Gewoon verder rijden tot je een vrachtwagen naast je hebt, en dan afzakken nar dezelfde snelheid als de vrachtwagen
Is ook leuk om zien in je spiegel dan
Kan uiteraard alleen op een 2-vaks rijweg.
Nóg leuker wordt het als je bovenstaande doet terwijl je weet dat er verderop geflitst wordt
Dan ga je de vrachtwagen voorbij, laat hem maar gassen en een boete betalen
Over dat fatsoenlijk merk...Ik rij dagelijks een Ford Feest maar ga niet de debiel uithangen
Men Zr is voor't weekend 

Is ook leuk om zien in je spiegel dan

Kan uiteraard alleen op een 2-vaks rijweg.
Nóg leuker wordt het als je bovenstaande doet terwijl je weet dat er verderop geflitst wordt

Dan ga je de vrachtwagen voorbij, laat hem maar gassen en een boete betalen

Over dat fatsoenlijk merk...Ik rij dagelijks een Ford Feest maar ga niet de debiel uithangen

02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180