Vanmorgen om 7.00u ben ik van plan naar mijn werk te gaan! En loop in zoals elke morgen langs mijn R100 richting dat wrak wat een peugeot betreft!
Wat zie ik daar tot mijn schrik! Hebben een stel van die @&!*(@&!(@&!*(@&(!@!@@ mijn rovertje opengebroken en alles eruit geroushed! laat ik nu die zelfde avond nog even met mijn rovertje bezig geweest te zijn. Achterlichten gesmoked etc. En deed dat met een leuk muziekje! En heb tot mijjn spijt mijn frontje erin laten zitten!
&*$#^%!#^!@^%!*%^@%!!!! H*NDEN!!!!!!!!!!
Ben al naar schade bedrijf geweest, het laten repareren kost +- 250,- Daar komt bij een radio van 309,-

En ze hebben alles maar dan ook alles kapot geknipt! Zelfs de RCA-kabels (was het geloof ik) tulppluggen naar mijn versterker?. (was nou makkelijker die eruit trekken om te tang pakken en kapot knippen?)
Mijn ma heeft vanmorgen meteen aangifte gedaan! En wat blijkt toen zij daar was.. kwamen er nog 2 man binnen om aangifte te doen! van straten die in het verlengde van mijn straat ligt! Blijkt nou na navraag dat er +- al 6 aangiftes waren die afgelopen nacht!!
MJAH WEL MET ROVER NAAR DE KL*TE!!!!
Kon echt janken!!
(mensen regio utrecht pas dus op, zijn gewoon een stel maloten die aan het shoppen gaan in straks mischien wel jou straat)