zr dealers

Plaats reactie
littldevil

zr dealers

Bericht door littldevil »

weet er soms iemand een of meerdere adressen van mensen die nog ZR's verkopen of te koop staan hebben
wel in BELGIE zeg ik er eventjes bij :p
vriendin haar autotje begint te veel te kosten en ze wilt een ZR 8)
Double A
MG-R Regular

Bericht door Double A »

Voor een goede prijs verkoop ik alles, maar ik geef nooit weg wat die prijs is en vaak wordt die niet behaald. Je mag altijd bieden :D

http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=17976
Boarderken
MG-R Freak

Bericht door Boarderken »

Op Kapaza vind'k er 2, op 2ehands.be vind'k er meerdere, zowel mk1 als mk2, veelal benzines maar er staat ook een diesel tussen :)
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
littldevil

Bericht door littldevil »

@ double A bij mij is ook altijd alle te koop voor de juste prijs maar word die ook nooit gehaald hahahaha :lol:

en vant weekend eens gaan zien bij de nonkel van niels25 als we tijd hebben laatste keer dat ik daar geweest ben had die daar nog een zr of 2 staan keer kijken kan geen kwaad
Double A
MG-R Regular

Bericht door Double A »

littldevil schreef:@ double A bij mij is ook altijd alle te koop voor de juste prijs maar word die ook nooit gehaald hahahaha :lol:

en vant weekend eens gaan zien bij de nonkel van niels25 als we tijd hebben laatste keer dat ik daar geweest ben had die daar nog een zr of 2 staan keer kijken kan geen kwaad
O ik heb al zaken verkocht waarvoor een correcte prijs geboden werd en het oorspronkelijk niet mijn bedoeling was deze weg te doen, kwestie van de juiste persoon voor je goed tegen te komen. Iedereen tevreden dan toch :)
Niels 25
MG-R Freak

Bericht door Niels 25 »

littldevil schreef:@ double A bij mij is ook altijd alle te koop voor de juste prijs maar word die ook nooit gehaald hahahaha :lol:

er staat nog een blauwe en een zwarte ZR diesel. Die zwarte word grotendeels herspoten omdat er veel krassen in zitten.
succes met de zoektocht ;)
Plaats reactie