Code radio

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
760executive

Code radio

Bericht door 760executive »

Na het beetje vorst dat we de afgelopen dagen gehad hebben, heeft de accu van mijn Rover 75 het begeven. Direct een nieuwe gehaald en erin gezet.
Nu heb ik alleen een probleem. De garage waar ik de auto kocht was zo slordig om de reservesleutel kwijt te maken, maar waar het nu om gaat en ik ook niet heb is de code van de radio. De radio vraagt na de stroomonderbreking om de code.

Nu heb ik wel een website gevonden waar de code opgevraagd kan worden, maar dit kost maar liefst 23 euro! :?

Heeft iemand misschien een tip hoe ik deze code makkelijk (en zonder al teveel kosten) kan achterhalen zodat ik weer naar m'n cd's kan luisteren?

Alvast bedankt!
Hans
arjan_m
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door arjan_m »

Probeer te achterhalen wat de dealer is waar de auto nieuw is aangeschaft. Zijn hebben vaak de code nog in het systeem staan.

Een telefoontje is vaak voldoende, soms vragen ze ook om even een legitimatie en kopie overschrijving door te mailen/faxen.
My MG-Rover history:

Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
jwr55

Bericht door jwr55 »

meestal staat de code ook op de achterkant van radio maar dan moet je wel de radio eruit halen
760executive

Bericht door 760executive »

Sorry, ik had wat beter moeten kijken. Gelukkig heb ik de code in het sericeboekje kunnen vinden. :D
Probleem is dus opgelost!
Toch bedankt voor de tips. :)

Hans
Plaats reactie