Luchtblazen pas op stand 4...
Luchtblazen pas op stand 4...
Mijn luchtblazers doen het pas op stand 4...
Eerst was het al wel zo dat hij het pas op 3 deed en in 1 en 2 niet, maar nu wordt het wel een beetj extreem om em alleen in zn maximale stand werkend te krijgen...
Wat kan de oorzaak zijn?
Eerst was het al wel zo dat hij het pas op 3 deed en in 1 en 2 niet, maar nu wordt het wel een beetj extreem om em alleen in zn maximale stand werkend te krijgen...
Wat kan de oorzaak zijn?
Bedankt voor de info, ga ik eerst maar eens bij de verkopende partij vragen of ze me een nieuwe op kunnen sturen. Dit probleem was er namelijk al tijdens de proefrit alleen deed stand 3 het toen nog... Er zou toen naar gekeken worden maar dat is blijkbaar niet gebeurd en dat heb ik altijd voor lief genomen, maar als alleen 4 het nu nog doet is het een beetj te, moet je de muziek ook zo hard zetten;-)
- tomcat.t16
- MG-R Core
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
peter.evers schreef:Welke waarden hebben deze weerstanden?
MARVON schreef:als je even de middelste foto goed bekijkt
![]()
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- tomcat.t16
- MG-R Core
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Ik heb het ook even opgezocht.
En ik kwam waardes van 0.22, 0.68 en 1.5 Ohm tegen.
Erg dicht in de buurt van die van Peter. Opzich maakt het ook niet zoveel uit natuurlijk. Als je maar 3 weerstanden hebt die het gebied tussen ~3ohm en 0ohm aardig verdelen.
Zorg wel voor minimaal 10W weerstanden, je wil namelijk niet dat ze doorfikken met wat oude/droge blaadjes in de buurt.
En ik kwam waardes van 0.22, 0.68 en 1.5 Ohm tegen.
Erg dicht in de buurt van die van Peter. Opzich maakt het ook niet zoveel uit natuurlijk. Als je maar 3 weerstanden hebt die het gebied tussen ~3ohm en 0ohm aardig verdelen.
Zorg wel voor minimaal 10W weerstanden, je wil namelijk niet dat ze doorfikken met wat oude/droge blaadjes in de buurt.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Sander02
- MG-R Freak
Wat gebeurd er eigenlijk als je het afgebroken pootje met een tangetje om het andere stuk beetje vastdraait (afhankelijk van hoe stijhf het is)en dan vast soldeert?
Kan je trouwens zelf makkelijk controleren of je systeem vol met bladeren zit. Mijn airco is een keer gefixed en toen zei de garage dat het ook vol met bladeren zat?
Kan je trouwens zelf makkelijk controleren of je systeem vol met bladeren zit. Mijn airco is een keer gefixed en toen zei de garage dat het ook vol met bladeren zat?
416SI 1996