Nieuwe accu ineens plat??
Wat vinden jullie van deze ???
http://link.marktplaats.nl/401994121
Deze wilde ik ruilen tegen mijn tt
http://link.marktplaats.nl/380999428
Maar moest 4000 bijleggen!
Wilde wel 2000 bijleggen maar geen reactie.
Wel vind ik de oude neus van een MG veeeeeel mooier zoals bij deze
http://link.marktplaats.nl/395718808
http://link.marktplaats.nl/401994121
Deze wilde ik ruilen tegen mijn tt
http://link.marktplaats.nl/380999428
Maar moest 4000 bijleggen!
Wilde wel 2000 bijleggen maar geen reactie.
Wel vind ik de oude neus van een MG veeeeeel mooier zoals bij deze
http://link.marktplaats.nl/395718808
In de tweede helft van 2004 had de redactie van Autovisie deze 20-PJ-BD aangeschaft als duurtester.
Ze hebben er een flinke tijd in gestuurd; zo heb ik nog Autovisie nr 26 van december 2004 liggen waarin Ton Roks uitgebreid verslag doet van een geweldig rondje Schotland met deze Auto (inclusief geweldige foto's)
In Juli 2004 was de Auto op de redactie van Autovisie aangeschaft.
In de diverse Autovisies van de tweede helft van 2004 werden er tussentijdse ervaringen geschreven; ze waren zeer enthousiast over de auto. Na pakweg 25.000 km is deze auto weer verkocht en heeft vervolgens een eigenaar in Hoorn gehad.
Groet, Pim
Ze hebben er een flinke tijd in gestuurd; zo heb ik nog Autovisie nr 26 van december 2004 liggen waarin Ton Roks uitgebreid verslag doet van een geweldig rondje Schotland met deze Auto (inclusief geweldige foto's)
In Juli 2004 was de Auto op de redactie van Autovisie aangeschaft.
In de diverse Autovisies van de tweede helft van 2004 werden er tussentijdse ervaringen geschreven; ze waren zeer enthousiast over de auto. Na pakweg 25.000 km is deze auto weer verkocht en heeft vervolgens een eigenaar in Hoorn gehad.
Groet, Pim
Rover 75 Tourer CDTi Club - 615.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
Shit man hebben de b&b gekocht en gisteren weer de accu plat. De b&b aangesloten en wat denk je hoor ik een relais stotteren.................hij trekt het niet en het ligt niet aan de B&B!! ik heb er mijn tt mee gejumped start en perfect zelfs na de derde keer deed hij het met de B&B.
Dus de 350 uitvoering is niet voldoende voor de rover k6 2.5.
Maar we hebben de audi tt ingeruild tegen een fiat 500c twinair en de rover krijgt een nieuwe dynamo (daar ligt het nu eigenlijk aan) en onze neef van 18 mag de rover rijden maar hij blijft van ons want voor 9000 euro of minder gaat ie nooit weg!
We mogen de rover wel lenen voor de volgende meeting dus let us know!!
Dus de 350 uitvoering is niet voldoende voor de rover k6 2.5.
Maar we hebben de audi tt ingeruild tegen een fiat 500c twinair en de rover krijgt een nieuwe dynamo (daar ligt het nu eigenlijk aan) en onze neef van 18 mag de rover rijden maar hij blijft van ons want voor 9000 euro of minder gaat ie nooit weg!
We mogen de rover wel lenen voor de volgende meeting dus let us know!!
-
- MG-R Fanatic
Grutjes, een 500 Twinair is wel wat anders dan een CLS 63 AMG. Ben trouwens heel benieuwd hoe de Twinair rijdt, lijkt me een geweldig motortje en een perfecte combvinatie met de 500, qua vermogen en koppel. Ik ben zelf ook al eens wezen kijken voor een Fiat 500, maar mijn lengte pas ik er eigenlijk niet in. Dus heb 't maar even uit m'n hoofd gezet.
Haha ja dat kan je wel zeggen, zijn toch even slim gaan nadenken.
Nu rijden we een Grande punto 1.3 Multijet diesel wegenbelastingvrij en een 500c twinair rock versie wegenbelastingvrij.
Kosten samen 50.000 euro had ik ook een 63CLS van kunnen halen maar dat is met de huidige benzine prijs etc. geen goede keuze en nu rijden we 2 splinternieuwe auto's.
Beide auto's worden door squadra tuning gechiped en komen dan op ongeveer 110 pk met een lekker koppel.
Gelukkig kunnen we de rover 75 in ons bezit houden zonder dat deze ons dan nog geld kost.
Zo gaat de nieuwe aanwinst eruit zien alleen hebben wij de C dus met opendak :-)

IS het niet net een inelkaar geduwde 75 :-)

We hebben gekozen voor het bruine leer met een beige biesje.

Deze uitvoering Grande Punto evo heb ik maar dan 5 deuren ipv 3

Met dit Interieur, de tomtom is speciaal voor Fiat geprogrammeerd en kun je in het dashboard klikken, handig is ook dat je deze ook zo in de 500c kunt klikken.

Wel Sjiek toch??

Maar genoeg over de Fiatjes het is tenslotte een MG Rover forum.
Mijn Neefje haalt binnenkort zijn rijbewijs en hij mag van ons de rover besturen als ie hem beloofd heel netjes te onderhouden!!
Dat mannetje is nu helemaal in de zevende hemel en mijn vriendin is blij dat we hem toch niet wegdoen.
En zeg nu eerlijk mooier worden ze toch niet gemaakt

Nu rijden we een Grande punto 1.3 Multijet diesel wegenbelastingvrij en een 500c twinair rock versie wegenbelastingvrij.
Kosten samen 50.000 euro had ik ook een 63CLS van kunnen halen maar dat is met de huidige benzine prijs etc. geen goede keuze en nu rijden we 2 splinternieuwe auto's.
Beide auto's worden door squadra tuning gechiped en komen dan op ongeveer 110 pk met een lekker koppel.
Gelukkig kunnen we de rover 75 in ons bezit houden zonder dat deze ons dan nog geld kost.
Zo gaat de nieuwe aanwinst eruit zien alleen hebben wij de C dus met opendak :-)

IS het niet net een inelkaar geduwde 75 :-)

We hebben gekozen voor het bruine leer met een beige biesje.

Deze uitvoering Grande Punto evo heb ik maar dan 5 deuren ipv 3

Met dit Interieur, de tomtom is speciaal voor Fiat geprogrammeerd en kun je in het dashboard klikken, handig is ook dat je deze ook zo in de 500c kunt klikken.

Wel Sjiek toch??

Maar genoeg over de Fiatjes het is tenslotte een MG Rover forum.
Mijn Neefje haalt binnenkort zijn rijbewijs en hij mag van ons de rover besturen als ie hem beloofd heel netjes te onderhouden!!
Dat mannetje is nu helemaal in de zevende hemel en mijn vriendin is blij dat we hem toch niet wegdoen.
En zeg nu eerlijk mooier worden ze toch niet gemaakt