Als je eentje van ca. bouwjaar 97 zoekt, bekijk m dan wel goed! Vooral wanneer de auto uit Duitsland komt. Zie er veel voorbij komen die er op het eerste gezicht wel redelijk uitzien maar er zit heel veel troep bij! Let vooral ook op roest schade aan subframe's, dorpels, voorste draagarmen (deze roesten gaten in aan de bovenkant), remleidingen bij verdeelblokje (zit links achter vlak boven subframe) en de koelvloeistofleidingen onder de auto.
Ook goed opletten of er nog wel materiaal in de katalysator zit. Even tegenaan tikken, rammelt ie dan zit ie los en doet ie meestal vrij weinig, rammelt ie niet dan goed op het uitlaatgeluid letten. Klinkt dit vrij sportief dan is de kat waarschijnlijk leeg en moet ie vervangen worden voor de apk.
Koppelingspedaal moet ook soepel bewegen, als deze een beetje zwaar gaat zit de hevel vast en om dit probleem op te lossen moet de versnellingsbak gedemonteerd worden.
En uiteraard even kijken of de koppakking goed is
