wat verschillen ze nou ?
zou een voorbumper en grille van de MK2 ZS op een R45 passen ?
dan kan ik net zo goed een MK2 R45 diesel kopen als volgende auto want ik moet meer gaan rijden binnenkort
Ik heb hetzelfde gedaan met die 45 van mij, een nieuw interieur gekocht andere veren en dempers andere grille en de chroom accenten in de kleur van de auto gespoten. En straights gemonteerd.
Het voordeel is dat ze goedkoper zijn en dat je het rustig op je gemak kan doen. maar een kant en klare op gas met spoilers is ook niet verkeerd.
de voorbumper is anders, de achterbumper is anders ( zie je niet op de foto ma bij de zs zitten spatbord verbreders) + hitteschildje, kofferbakspoiler, grille is anders, mg is waarschijnlijk wat verlaagd + wat stugger geveerd, interieur van de zs is waarschijnlijk wat sportiever.
Dat was hem volgens mij
thanks voor al jullie reacties
zijn de koplampen ook anders of zijn die hetzelfde ?
ik ben een beetje kippig dus zie het mogelijke verschil in de koplampen niet.
als een ZS MK2 voorbumper op de R45 MK2 zou passen zou het wel heel cool zijn aangezien ik nog een ZS MK2 voorbumper met wat werk heb liggen
heeft iemand dit wel eens gedaan / is het mogelijk / heb je er foto's van gezien ?
en zou hetzelfde ook voor de ZS MK2 grille ---> R45 MK2 gelden ?
mijn 25 is omgebouwd naar een zr staat bij rover & mg ma is natuurlijk niet helemaal t zelfde.
Denk dat als je de voorbumper wilt vervangen je ook de wielkast randen moet plaatsen
was dat zo over te zetten zonder aanpassing met jou voorbumper ?
die wielkasten zijn opbouw, een stukje op het zijscherm en op de bumper
en die heb ik niet en zouden er toch niet opkomen
als het bij jou zo over te zetten was, dan lijkt het mij ook dat het bij deze ook zo over te zetten moet zijn
de koplampen lijken hetzelfde
koplampen lijken idd t zelfde,
Alleen tussen de zr mk1 en de 25 mk 1 wel verschil, die van de zr zijn donkerder.
Ik heb er losse bumperlippen opgezet maar een 25 bumper en zr bumper zijn qua pasvorm gelijk. http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=14485