Beste Roverliefhebbers, allemaal een veroverend 2011 toegewenst.
Sinds ruim een week heb ik het probleem dat de deur aan de bestuurderszijde niet meer open gaat bij het ontgrendelen met de afstandbediening. Ik moet de deur dan openen met de sleutel. Is dit een vaker voorkomend euvel en, nog belangrijker, hoe los ik dit op?
Niet openen slot bestuurderszijde met afstandbediening
-
- MG-R Regular
- MG-R Core
-
- MG-R Regular
Bij mij is de instelling zodanig dat bij één keer drukken alleen het bestuurdersslot opent, bij de tweede keer ook de rest van de sloten en de achterklep. Bij één keer drukken gaat het pennetje van het bestuurdersslot echter niet omhoog, wel gaat, zoals het hoort, de interieurverlichting branden. Ook hoor ik het geluid dat het slot zich opent. Echter door het pennetje dat niet omhoog komt kan ik de deur niet openen en moet ik deze met de sleutel openen. Wel heb ik het idee dat het pennetje iets weerstand biedt bij het met de sleutel openen. Of dit zo hoort weet ik echter niet omdat ik tot vorige week het slot altijd met de afstandsbediening kon openen.
Bij de tweede keer drukken gaan overigens wel de andere deuren en de achterklep open, de bestuurdersdeur blijft echter op slot met het pennetje in de deur.
Bij de tweede keer drukken gaan overigens wel de andere deuren en de achterklep open, de bestuurdersdeur blijft echter op slot met het pennetje in de deur.