jwr55 schreef:..........................
Geloof me bij 4 filialen geweest de afgelopen 20 jaar.
2 liter teveel olie gevuld bij mijn auto

alles onder de olie (motor gooide het eruit, excuus moet nog steeds gemaakt worden!!
Olie verversen en dan de ring van de plug vergeten stond ik zonder olie, ik kon gaan lopen en was hem 2 dagen kwijt de huurauto is nog steeds niet vergoed. (wel werd de plug en het filter daarna vervangen door originele spullen vandaar de wachttijd)
Wielen zodanig vastzetten dat de wegenwacht moest komen om ze los te krijgen. (gebroken wielsleutel werd wel vergoed)
Sta ik de volgende keer te kijken draaien ze de bouten van mijn alu velgen met een luchtsleutel vast pakt hij een torque sleutel zet hem op al mijn bouten en de sleutel klikt, ik vraag hem wat doe je? Zegt hij ze moeten met een bepaalde kracht vastzitten anders lopen ze los, ik zeg prima maar zitten ze niet al veels te vast?
Want ik zie de sleutel niet bewegen, moet je ze niet eerst wat los draaien?
Staat hij mij aan te kijken of ik gek ben, ik haal ze baas erbij blijken mijn bouten zwaar overtorqued te zijn.
Kijk als je je personeel niets leert.........
lekke band, een of ander verhaal over kan niet pluggen moeilijk dit en dat, wordt een nieuwe band. Ik denk hij is gek gewoon in het profiel lek. Ga naar een ander geen probleem zo klaar.
Vraag om olieverversen bij mij ford sta ik te kijken vraagt die jongen welke kant hij de aftapbout op moet draaien ik zeg stop maar ik ga weg. Was bij een gietaluminium carter.
Dus begrijp me, ik parkeer niet eens in de buurt van een kf. En om nou te zeggen probeer het eens bij een andere kf, sorry ik ben genezen.
Ik hoop dat het bij jou beter gaat en dat daar personeel loopt wat weet wat ze doen, alleen mij zal je er niet zien.
En je mag dit verhaal doormailen naar het hoofdkantoor en ze mogen contact met me opnemen, maar dit kan geen toeval zijn dit is gewoon onkunde. en dan zal ik er zo'n 8 - 10 keer geweest zijn.
Maar waarom is het bij jullie anders dan bij andere filialen?