Bij de proefrit vielen de volgende punten op:
- Op een gegeven moment leek het gas te blijven hangen. Voor het stoplicht wilde hij niet meer onder de 1500 tpm zakken en bij het loslaten van de rem accelereerde hij uit zichzelf (en niet een beetje!). Na een keer heel hard remmen en weer opnieuw gasgeven was het probleem weg, maar het was behoorlijk eng. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Zou het er mee te maken kunnen hebben dat de auto al wat langer stilstond?
- Tijdens de proefrit hebben we de auto op een gegeven moment even stilgezet en natuurlijk even onder de motorkap gekeken. Bij even spelen met het gas begon er op een gegeven moment iets verschrikkelijk hard te tikken. Zie het onderstaande filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=KtBo83uWimU
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik heb het ongeveer 30 seconden gehoord en daarna is het volgens mij niet meer teruggekomen.
- De uitlaat is behoorlijk rot:

Volgens het garagebedrijf waar de auto gekocht is is de uitlaat gewoon dicht en is alleen de buitenste wand verroest en zou dit nog heel lang goed kunnen gaan. Ik ben er niet zo gerust op en vind het bovendien een rot gezicht. Wat denken jullie?
Alvast bedankt!
Jarno