SCOOPS! MG 3 !

Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

arjan_m schreef:Afbeelding
Gaaf ding man, die mag wel bij mij op de oprit hoor :thumb:
You can go fast ... but I can go anywhere.
littldevil

Bericht door littldevil »

kvind die laatste pic wel gaaf maar da heeft zoveel weg van ne fiat punto vind ik :roll:
tomcat.t16
MG-R Core

Bericht door tomcat.t16 »

FAIL
Afbeelding˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

... ja das waar ook, gewoon alles blijven afzeiken want failliet is failliet dus dan moet het maar over zijn ook hé :roll:
Als het over het nieuwe MG-Roewe gaat krijg ik hier soms het gevoel op een VAG of 0pel forum te zitten :roll:
matthias117
MG-R Freak

Bericht door matthias117 »

die britse vlag vind ik er persoonlijk wat over gaan, behalve de badge heeft deze auto niet veel meer te maken met brits zijn, maja dat vind ik van de nieuwe mini ook ...
Boarderken
MG-R Freak

Bericht door Boarderken »

matthias117 schreef:die britse vlag vind ik er persoonlijk wat over gaan, behalve de badge heeft deze auto niet veel meer te maken met brits zijn, maja dat vind ik van de nieuwe mini ook ...
Klopt, maar bij de nieuwe mini zie je ergens nog de lijn van de originele mini.
Bij de MG3 zie ik in de verste verte geen lijn meer van de MG Zr, waarvan de MG3 de opvolger moet zijn :(
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
arjan_m
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door arjan_m »

Boarderken schreef:Bij de MG3 zie ik in de verste verte geen lijn meer van de MG Zr, waarvan de MG3 de opvolger moet zijn :(
Dan moet je bij VW/Audi zijn, die faceliften hun auto's alleen maar, zodat een model uit 1995 nog steeds lijkt op model 2011..... :mrgreen:

Hoeft ook niet vind ik, de lijn van de Zr/25 is ook al veel te oud. Hoe leuk ook, daar kun je geen modernere auto op baseren. Ik vind het allemaal zo gek nog niet; MG6, MG3 best leuke wagens. En natuurlijk moet het allemaal weer gaan leven (lees verder door ontwikkelen), maar eerst zul je een breed publiek aan moeten spreken. En helaas is dat toch een *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden)/VW/Ford publiek. En na een aantal jaar kun je eens gek gaan doen.

En om alles wat nu als MG uitkomt meteen als fout te bestempelen, vind ik erg kort door de bocht. Voorlopig zijn het de Chinezen die het merk MG in leven houden, en zoals het nieuws iig zegt komen deze modellen ook naar Engeland. En ja; SAIC werkt samen met GM, dus "*SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden)" invloeden zullen er wel inkomen, daar kun je gif op innemen.

Ik wacht in ieder geval met mijn oordeel totdat ik er eens mee gereden heb, misschien valt het dan wel allemaal erg mee/tegen....
My MG-Rover history:

Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
mg-zs
Hairpin Hater

Bericht door mg-zs »

Denk dat het tijd wordt dat we stoppen onze eigen merk af te kraken :roll:
Wees toch blij dat er weer wordt gebouwd.
En is zo fout om alles te vergelijken met onze huidige oude auto's.
Maar het mag inderdaad iets spannender.
Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
Johnny_D
MG-R Freak

Bericht door Johnny_D »

Järv schreef: Gaaf ding man, die mag wel bij mij op de oprit hoor :thumb:
+1 dat zwart mag alleen wat verder door lopen naar achter.
spoilertje mag ook wel. ik zeg uitbouwen die handel :+
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club

Afbeelding
rover coupe register nl
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

Ze hebben iig goed in de gaten dat je tegenwoordig kan scoren met de mogelijkheid tot het uiterlijk personaliseren van je auto.

Laten we hopen dat ook dit model (net als de MG6 die vanaf maart leverbaar word in de UK) snel naar europa komt zodat we een gefundeert oordeel kunnen vellen.

@Willem: denk dat we in Juni maar eens bij een MG-dealer in de uk moeten langsgaan voor een proefrit ;) :mrgreen:
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
mg-zs
Hairpin Hater

Bericht door mg-zs »

Das een goed idee Bart :lol:
Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
MGPete
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door MGPete »

littldevil schreef:kvind die laatste pic wel gaaf maar da heeft zoveel weg van ne fiat punto vind ik :roll:
Niet op jouw gericht devil, maar ik gebruik jouw tekst om even aan te haken) ;)

En zo lijkt een ZS op een 45 en een 45 op een Civic... etc....

Feit is dat MG is gered door de chinezen. ZR-ren en ZS-sen zijn gewoon verouderd qua looks, en al helemaal als je naar het interrieur kijkt (ok, het blijven head turners, maar modern is anders).

Het merk is niet meer wat het was, maar zonder de chinezen was het merk er helemaal niet meer. MG moet gewoon eerst een stevige basis krijgen en van het "slechte engelse auto imago" af en dat gaat ze waarschijnlijk wel lukken met deze modellen.

De 3 en de 6 zijn niet mijn smaak, hoewel ze er best leuk uitzien, maar wel de smaak van de massa en dat is wat nu gewoon telt.

De SV-R was een gewaagd project en heeft MG deels genekt. Nu eerst een range "gewone auto's" maken en daarna sportieve modellen, zoals bv de NSX destijds voor Honda en de GTO voor Mitsubishi en zo zijn er wel meer.
AfbeeldingAfbeelding
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

SandervS schreef: Als niemand die auto ook maar enige aantrekkingskracht vind uitstralen gaat ie ook geen geld opleveren. :roll:
Omdat jij hem niet mooi vind wil dat niet zeggen dat ieder ander hem ook niet mooi vind :idea:
Persoonlijk vind ik 'm namelijk wel grappig en zo zijn er meer.

Daarbij komt nog de manier waarop ... als je iets niet mooi vind als mening dan schrijf je dat jij hem niet mooi vind.
Schrijfen dat het "een schande voor het merk" is of FAIL dan zeg je niet dat jij hem lelijk vind maar dan schrijf je dat hij lelijk is ... m.a.w de mensen die hem wel mooi vinden maak je op dat moment dus meteen uit voor idioot.
En als je mensen idioot vind omdat ze het niet met je eens zijn kan je reacties verwachten en mag je daar niet om jammeren omdat je er zelf om gevraagd hebt ;)
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

sjah......................
Begint de goede kant op te gaan ma ben dr nog niet kapot van.
magoed, dat was ik eerst ook niet van de roewe 550 :?.
totdat ik de rs zag :roll: :twisted:
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

en dat is het probleem op een forum waar weldegelijk rekening mee gehouden moet worden.
Jij weet wat jij denkt op het moment dat je zoiets schrijft ... maar wij moeten het doen met alleen de letters die je typt.

Als ik tiep dat een 0pel insignia een afschuwelijke grafbak is ... dan kan ik dat wel als geintje bedoelen ... maar op dat moment beledig ik iedereen die dat leest en die zijn insignia een fantastische auto vind ... okay dat is m'n bedoeling ook in dat geval, maar hé als voorbeeld :+
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Hahaha ik weet precies wat je bedoeld ... ik ken dat gevoel ;) :lol: :mrgreen:

en ik ban je niet omdat je de insignia mooi vind .... 't is al erg genoeg voor je :+
Plaats reactie