WAT EEN AUTO!!! als ik het geld er voor had was die van mij

Dat is wel heeel appart zeg.. na dan had ik gezegd hee zak er ff in.. na vin t nog wel mee vallen die ledjes maar dat is verschil van smaakjerotje schreef:En een klote bedrijf ... Was er toen ik op zoek was naar een rover en hadden daar een mooie 214 staan, wilden ze dat ik per se tekende dat ik hem ging kopen nog voor ik proefrit mocht maken (Hij stond wat verder naar achter en ze hadden geen tijd om hem naar voren te halen).... Stond ook clausule in dat als ik hem niet kocht, ik dan 10% van aankoopbedrag moest betalen (Dus ook als proefrit me niet zou bevallen) ....
Verder wel leuke auto dit, maar idd die lampen .... *zucht*
Wat een kut bedrijf dan...jerotje schreef:En een klote bedrijf ... Was er toen ik op zoek was naar een rover en hadden daar een mooie 214 staan, wilden ze dat ik per se tekende dat ik hem ging kopen nog voor ik proefrit mocht maken (Hij stond wat verder naar achter en ze hadden geen tijd om hem naar voren te halen).... Stond ook clausule in dat als ik hem niet kocht, ik dan 10% van aankoopbedrag moest betalen (Dus ook als proefrit me niet zou bevallen) ....
Verder wel leuke auto dit, maar idd die lampen .... *zucht*
ik denk laser stralen als lampjesbam schreef:Ach na de angel eyes nu ledlampjes ben benieuwd wat we straks hebben