tijd voor een 2de rover 100 meeting?
als we nu gaan meeten in de plaats : "Wilp" dat ligt iets onder deventer. en als je dan kijkt op de kaart dat we dan langs het water omlaag gaan via : Bussloo, Appen, Voorst etc.
het zal vast wel mooi rijden zijn daar
als iedereen mee eens is dan gaan we nu datum prikken
ik ben zelf voor een dag in het weekend en denk dat anderen dat ook zijn.
29 of 30 mei ?
ik weet niet of dit plaatsje wat is hoor maar het ziet er wel leuk uit

het zal vast wel mooi rijden zijn daar

als iedereen mee eens is dan gaan we nu datum prikken

ik ben zelf voor een dag in het weekend en denk dat anderen dat ook zijn.
29 of 30 mei ?
ik weet niet of dit plaatsje wat is hoor maar het ziet er wel leuk uit

Laatst gewijzigd door FoZ op do mei 06, 2004 2:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
nee sorry ik laat deze schieten. Ben de laatste tijd al veel te veel grote stukken aan het rijden en met die uitlaat van mij wordt je daar nogal gestoord van. Daarnaast heb ik ook een beetje last van me rug, dus lange zitten lijkt me niet goed. Punt 3 hoop ik toch echt tegen die tijd de auto kwijt te zijn. Punt D met die benzine prijzen van tegenwoordig is het ook geen pretje meer...
zo genoeg excuses, ik hoop dat jullie een hoop plezier hebben tegen die tijd :P
zo genoeg excuses, ik hoop dat jullie een hoop plezier hebben tegen die tijd :P
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Nee geen excuses!!!Mark16v schreef:Ben de laatste tijd al veel te veel grote stukken aan het rijden en met die uitlaat van mij wordt je daar nogal gestoord van. Daarnaast heb ik ook een beetje last van me rug, dus lange zitten lijkt me niet goed. Punt 3 hoop ik toch echt tegen die tijd de auto kwijt te zijn. Punt D met die benzine prijzen van tegenwoordig is het ook geen pretje meer...
zo genoeg excuses
Ik heb dé oplossing!!!
Je huurt een kleine bus met laadruimte voor 1 wagen.
Je rijdt jouw wagen erop. Das een klein heel klein stukje.
Dan heb je geen last van je rug, je wordt niet gestoord van het geluid.
Je vraagt aan je maatje of die meegaat en laat hem in die bus rijden. Kan jij lekker liggen.
De benzine-prijzen doen er dan niet meer toe, dat BUSSIE rijdt op diesel...

DUS Mark16v is er wel bij... hehehehe
GreetingzZz,
Sky