Rover 75 Black Wolf helemaal af..........tja wat is af???
Die chrome strip onder de deur heeft een begin en een eind. Hij loopt niet door tot de wielkast.
Daardoor vind ik persoonlijk dat het niet oogt.
Bij die bentley loopt hij wel door dan klopt het geheel.
Je kan ook voor een two tone gaan (twee kleuren) die zijn wel in de UK geleverd.
Daardoor vind ik persoonlijk dat het niet oogt.
Bij die bentley loopt hij wel door dan klopt het geheel.
Je kan ook voor een two tone gaan (twee kleuren) die zijn wel in de UK geleverd.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- MGPete
- MG-R Freak
- Contacteer:
Plus dat de chromen strip op de achterbumpert wellicht problemen bij de uitlaat kan opleveren omdat ze in de weg zitten?
En al zouden ze niet in de weg zitten dan zitten ze er misschien te dichtbij. Je zou eens een shop moeten maken van de achterkant met die strips.
En al zouden ze niet in de weg zitten dan zitten ze er misschien te dichtbij. Je zou eens een shop moeten maken van de achterkant met die strips.

2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
- tomcat.t16
- MG-R Core
Ff offtopic... deze foto is genomen in Veldhoven of niet? Daar heb ik jaaaren gewoond... en daar op de hoek zit een bakker, en tegenover zit het Sondervick College... en daar bij die kerktoren stond een jaar of 14 geleden altijd een loempiakraam
en dat jongerencentrum was toen nog een kerk...
Of vergis ik me nu heel erg?

Of vergis ik me nu heel erg?

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Da klopt Peter wij hebben destijds een café aan het plein gehad en mijn zusjes hebben nu een restaurant op de hoek waar eerst dat andere café zat.
Op dit moment hebben wij op de B. van Hoofflaan een praktijk voor mensen met haaruitval waarvoor wij haarwerken en pruiken maken daar zat voorheen de Tandarts in.
Op dit moment hebben wij op de B. van Hoofflaan een praktijk voor mensen met haaruitval waarvoor wij haarwerken en pruiken maken daar zat voorheen de Tandarts in.
- Silly CVT
- MG-R Freak
- Contacteer:
Om mijzelf maar even in het topic te gooien... Ik persoonlijk zou die lage lijn wél doen maar die halverwege/tegen de raamlijn juist weghalen. Dan heb je denk nog meer het 'Bently'-effect zeg maar...
Verder zie ik dat de 75 na 7 pagina's al aardig opgeknapt is! Wanneer kunnen we the 'final-pics' verwachten..?

Verder zie ik dat de 75 na 7 pagina's al aardig opgeknapt is! Wanneer kunnen we the 'final-pics' verwachten..?

Dus heren als jullie teveel wind door je haren voelen gaan moet je naar www.tophaar.nl gaan!!! 

- tomcat.t16
- MG-R Core
Als jij nog op zoek bent naar wat donorhaar? Ik heb een hele kop vol...tophaar schreef:Dus heren als jullie teveel wind door je haren voelen gaan moet je naar www.tophaar.nl gaan!!!

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Johnny je laatste photoshop is de achtergrond op mijn pc! echt mooi!!!
Hier zie je trouwens onze insperatie..................
http://www.youtube.com/watch?v=GHU_pG0VK5Y de zwarte was een studie model van rover maar helaas trekte BMW de pluggen eruit!!
Hier zie je trouwens onze insperatie..................
http://www.youtube.com/watch?v=GHU_pG0VK5Y de zwarte was een studie model van rover maar helaas trekte BMW de pluggen eruit!!
-
- The Big Boss
Heb je vandaag zien/horen rijden op de ring van ehv en die dubbele uitlaat klinkt errug lekker

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland