vraagje,
kan voor een leuk bedrag een r 25 kopen.
nu ligt de koppakking van die wagen er uit. Dat zou op zich geen probleem zijn alleen nu werd er verteld dat misschien de cilinderbussen ook kapot zouden zijn.
Kan dit ?
en is dat makkelijk te maken voor een normale monteur ?
en wat zou de prijs zijn voor een set van die bussen ( of wat er dan vervangen zou moeten worden )
koppakking kapot en cilinderbussen ?
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Cylinderbussen gezakt waarschijnlijk, en dat betekent een nieuw blok.
Bussen kapot kan vast ook wel, maar ik heb het nog nooit gezien. Je kunt ze wel beschadigen als er bv een zuiger of zuigerveer kapot is die vervolgens diepe krassen in zet.
Bussen vervangen is niet moeilijk maar het kost wel tijd, een nieuwe set bussen kost 500+, maar op ebay kan het voor een hoop minder.
Bussen kapot kan vast ook wel, maar ik heb het nog nooit gezien. Je kunt ze wel beschadigen als er bv een zuiger of zuigerveer kapot is die vervolgens diepe krassen in zet.
Bussen vervangen is niet moeilijk maar het kost wel tijd, een nieuwe set bussen kost 500+, maar op ebay kan het voor een hoop minder.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- tomcat.t16
- MG-R Core
De manier is de kop eraf halen, meten of ze nog allemaal ongeveer even hoog liggen.
Ik heb het al meegemaakt dat de binnenkant van een bus verneukt was. Dus er zat een dik reliëf spoor in. En ik ken ook iemand die een gescheurde cilinderbus had.
Gewoon die auto kopen, niet moeilijk doen en een ander blok erin gooien.
Ik heb het al meegemaakt dat de binnenkant van een bus verneukt was. Dus er zat een dik reliëf spoor in. En ik ken ook iemand die een gescheurde cilinderbus had.
Gewoon die auto kopen, niet moeilijk doen en een ander blok erin gooien.

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997