Het licht van mijn cockpit is half uitgevallen(Update deze doet het inmiddels weer! ) en het licht van de draaiknoppen middenconsole doen het ook niet meer. Dus blower, verwarming etc.
Hoe krijg ik het geheel los, om lampjes te vervangen zonder mijn hele auto te slopen.
ik heb al 128x96, en vrijwel iedereen heeft een groter avatar dan ik.
p.s. AVATAR is a word that is commonly heard but rarely understood. In English, the word has come to mean "an embodiment, a bodily manifestation of the Divine." However, the Sanskrit word Avatara means "the descent of God" or simply "incarnation."
ligt eraan of ze allemaal "dood" zijn of een paar die het niet doen..
ik had dat ook dat een paar lampjes het niet deden..
kan je allemaal zonder al teveel gedoe bij om te vervangen.
en anders probeer je eerst een lampje te vervangen waar je makkelijk bij kunt om te kijken of het de lampjes wel zijn of toch iets anders..
Brrr, achter je middenconsole wil je niet zijn, ben er 1 keer achter geweest omdat mijn stand 1 en 2 van de blower niet werkten, als je alleen het dashboard kastje weghaald kun je precies met 1 hand erachter maar je ziet niks, heb hem toen wel gefikst maar het is ondertussen alweer kapot en ik vind het wel best zo...
hoi,
als je stand 1 en 2 van je aanjager het niet doen dan is waarschijnlijk de weerstand die op je ventilatorhuis zit kapot..
die kan je bestellen bij de rover dealer en zit er in een kwartiertje in..
valt best mee..
als je het juiste gereedschap hebt en weet waar je moet zijn is het zo gebeurd..
en als je er toch bezig ben kan je gelijk de ventilator schoonmaken.. daar zat bij mij nogal wat troep in wat geluid maakte..