Nieuw type MG ZR (helaas ligt ie wel in de sloot)
-
- The Big Boss
Schade valt zo te zien wel mee.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
denk ook door het zijwaards slepen er toch nog wat extra schade bijgekomen isJohnny_D schreef:als jou auto er aan zijn velgen uit getrokken word, word je je daar niet zo vrolijk van denk ik zo
MGPete schreef: Maarruh, hoe wou je anders die auto uit de sloot trekken? Aan de wielen lijkt me nog de beste oplossing, en het lijkt me ook nog eens de minste zorg als je auto in de plomp ligt
miss idd de minste zorg maar denk totaal plaatje dat de schade dus niet mee valt
takelen of voor/achterwaarts slepen miss een optie geweest
Gebeurd toch niets met die auto op deze manier. 
't Is op het gras ook nog 'ns en de krachten worden niet lomp toegepast, zijn bijna statische belastingen dit. Wat denk je dat er gebeurt als je met volle vaart over een rotonde blast om vervolgens de middelste ring als curbstones te gebruiken. Dat zijn dynamische krachten waar je niet goed van wordt als je het op papier ziet. Tuurlijk, dit moet je ook niet elke dag doen, maar ik word er niet warm of koud van...
Autootje ziet er inderdaad redelijk ongeschonden uit. Ik zou me eerder druk maken over of de sloot droog was de ja of de nee. Passat van m'n zus ging 8 jaar na dato nog 'ns rotten doordat er nog wat viezigheid en vuiligheid in de kokers was blijven hangen. Auto als nog rijp voor de sloop.
Toch zonde van zo'n ZR160.

't Is op het gras ook nog 'ns en de krachten worden niet lomp toegepast, zijn bijna statische belastingen dit. Wat denk je dat er gebeurt als je met volle vaart over een rotonde blast om vervolgens de middelste ring als curbstones te gebruiken. Dat zijn dynamische krachten waar je niet goed van wordt als je het op papier ziet. Tuurlijk, dit moet je ook niet elke dag doen, maar ik word er niet warm of koud van...
Autootje ziet er inderdaad redelijk ongeschonden uit. Ik zou me eerder druk maken over of de sloot droog was de ja of de nee. Passat van m'n zus ging 8 jaar na dato nog 'ns rotten doordat er nog wat viezigheid en vuiligheid in de kokers was blijven hangen. Auto als nog rijp voor de sloop.
Toch zonde van zo'n ZR160.
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW