19'' velgen
- aldo
- MG-R Freak
19'' velgen
ik ben dus aan t kijken naar 19'' velgen voor mn MG ZS.
heb wel al velgen gevonden die ik wil, maar die zijn alleen in 5 gaats gemaakt.
heeft iemand hier al s een adapter gebruikt om van 4 naar 5 gaats te gaan?
heb wel al velgen gevonden die ik wil, maar die zijn alleen in 5 gaats gemaakt.
heeft iemand hier al s een adapter gebruikt om van 4 naar 5 gaats te gaan?
Rover 200VI (sold) MG ZS 120 MKII (totalled) Alfa GT:p

-
- MG-R Addict
-
- MG-R Addict
- Johnny_D
- MG-R Freak
Persoonlijk zou ik niet voor 19 inch gaan. aangezien het echt killing voor je weg ligging en comfort is.
Maar als je dat niks uit maakt zijn er inderdaad adapters te verkrijgen waar me je van 4 naar 5 gaats gaat.
Bijkomend probleem is alleen wel, dat je wielen dan ook verder naar buiten komen.
Ga eens naar een velgen boer, die zullen je er vast wel aan kunnen helpen.
En anders e-bay duitsland. daar is het erg populair op porsche velgen(5gaats) onder je golf 1(4gaats) te leggen.
Maar als je dat niks uit maakt zijn er inderdaad adapters te verkrijgen waar me je van 4 naar 5 gaats gaat.
Bijkomend probleem is alleen wel, dat je wielen dan ook verder naar buiten komen.
Ga eens naar een velgen boer, die zullen je er vast wel aan kunnen helpen.
En anders e-bay duitsland. daar is het erg populair op porsche velgen(5gaats) onder je golf 1(4gaats) te leggen.
Wielnaaf/steek-adapters blijven rommel, ten alle tijde. Zal niet de eerste zijn waarbij het wiel een andere route kiest dan jij.english pride schreef:juist zien dat je geen rommel adapters neemt
Als je persé 19" wil kan je beter wielnaven van een Integra R / Prelude VTI op je ZS bouwen. Gelijk alle vier je wiellagertjes vervangen en klaar is kees.
Dan heb je 5 x 114.3 en dat is waarschijnlijk de steek die je iedere keer tegenkomt. Denk er wel om dat je dan ook schijven van een Integra / Prelude moet hebben...
... of een Honda S2000 bb-upgrade aangezien die standaard remmen dan écht geen porum meer zijn... Hahah, 262 mm schijfjes met zulke wielen, die vind je nooit meer terug!

Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW