
Zal me niets verbazen dat de reparatie kosten de dagwaarde gaat overstijgen.



Mee eens. Om je een handje te helpen met nadenken: Elders op het forum zoekt iemand interesse om een 600 te slopen voor de onderdelen die die zoekt. Uit eigen ervaring weet ik, toen ik een 827 Sterling van voren helemaal kort reed, dat er achter de motorkap, verlichting en zijscherm een hoop verborgen schade kan zitten. Bevestigingspunten van o.a. bumper krom en motorkapvergrendeling kon alleen met de slijptol nog door de midden. Nu zit bij een 800 MK1 alles geschroefd (in tegenstelling tot bij een SD1) maar was niet alleen kwestie van buitenscherm eraf. Binnenin was ook veel schade aangericht, kon er toen ook niet meer mee rijden. Dat een Rover een sterke auto is moge duidelijk zijn. Ik klapte met 50 km/h achterin een Toyota RAV4 van 4 jaar oud en die was naar bleek zo krom als een hoepel waar mijn 827 Sterling nog recht was. Schadebedrag was wel 2,5 keer zo hoog als de waarde van de auto, dus restte mij toen niets anders dan slopen. Succes met de algehele afhandeling, Bart.Eerst maar even nadenken over het "wat nu te doen"