De catvervanger zit eronder en het geluid is uber! Het enige wat ik een beetje mis is het verschil... Ik merk dus totaal niets. Zou de computer zich opnieuw moeten aanpassen??
ik heb zoiezo een afspraak weer bij DMtuning voor de chip opnieuw te programmeren.
Ziet er proper uit , alleen jammer dat je het maar weinig ziet.
Ik heb er voor mijn sd zelf een gemaakt, de flenzen heb ik door mijn broer laten maken want die werkt bij een bedrijf met cnc banken en de pijp is van een stuk cardanas van een bmw 5 serie.
Je zou je computer eens kunnen resetten.
Raar maar inmiddels loopt hij ook stukken beter. Ook is er nu volgens mij al meer koppel bij gekomen. Zou de eco zich hebben moeten aanpassen op de catvervanger?? Iig laat ik hem woensdag weer rechippen bij DMT
Nou ik ben zeer benieuwd wat het een en ander heeft opgeleverd.
Mocht je nog eens tegen een catvervanger aanlopen voor ~ dat bedrag hou ik me aanbevolen.
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
Die katvervanger komt bij UK Carparts vandaan.
M<aar ofdat zoiets nu ook op een Diesel past... geen idee..
dat moet je FF kjiken ofdat je eigenkat. 36.5 CM lang is en een flens heeft voor 3 gatebn, zoals op de foto... Suc6..
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
Hi, DM heeft de chip weer bijgesteld en hij loopt wel beter. Volgende week kan ik weer op de bank dus ik ben zelf ook wel benieuwd. Hij knalt ook nu mooi bij het terugschakelen. Persoonlijk houd ik hier wel van.