VAG-rommel is wat ongenuanceerd uitgedrukt, en met het gevoel van die dag geschreven. Maar de Audi valt mij wel tegen tov andere auto's die ik heb gehad. Qua rijeigenschappen zeker niet, roffelt lekker, rijdt ook lekker... Aan de andere kant heb ik ik steeds wel wat aan.
Begon met een ruitenwisser die maar steeds blijft gaan als je hem uitzet (och relais-tje), vervolgens lekkages in het koelsysteem, daarna katalysator verrot, het begint rechtsvoor te kraken (zal wel de draagarm zijn). Werkelijk nog geen kilometer gehad zonder iets te horen / last van te hebben. Wellicht heb ik een te goed oor, maar ik kan er niet tegen als ik iets hoor piepen \ kraken.
Je hoort er idd nooit wat over, tenzij je echt eens dieper doorvraagt bij anderen. En dan is hun eigen conclusie dat ze er toch wel meer van verwacht hadden. Het lijkt wel of mensen het niet durven zeggen als ze een VW / Audi hebben dat het ze tegenvalt. Terwijl ze over de auto van anderen wel een mening hebben (die vaak ongegrond is).
Tja, wat de massamening vindt dat telt........
Wat de zoektocht betreft, ik ben nog steeds op zoek.
Eén keer had ik hem gevonden, een mooie diesel met 140.000 op de teller. Alle opties, 2004, faceliffie met V8 grille. Stond in Apeldoorn voor nog net geen 10 mille... Maar op de dag dat ik hem zag staan, kwijlde, en belde....... was hij net verkocht..... Eerst dacht ik, ik word gefopt, maar na checken van de rdw-site was het waar..... Dju!!
Dus we zoeken nog, ik merk wel dat het lastig is omdat ik een aantal opties er al op wil hebben. In ieder geval cruise control. Maar we vinden hem toch wel, al zal het ff duren.... Tips zijn altijd welkom !
@Marvon.... Die is al weer weg......