Striker!!
-
- MG-R Fanatic
Striker!!
He Striker, je had het laatst bij mijn topic "weer thuis" over "van Noort in Hilvarenbeek" is dat een auto demontage bedrijf of dergelijke voor rover onderdelen?
Als dat zou zijn, heb je dan een tel. nr etc. daarvan, want ik kan er in het telefoonboek etc. niets over vinden.
Het zou wel makkelijk zijn want dat is nog geen 15 km van mij vandaan.
Groeten Morris
Als dat zou zijn, heb je dan een tel. nr etc. daarvan, want ik kan er in het telefoonboek etc. niets over vinden.
Het zou wel makkelijk zijn want dat is nog geen 15 km van mij vandaan.
Groeten Morris
- artemis
- MG-R Freak
- Contacteer:
Hoi, het emailadres van dit bedrijf = www.autobedrijfvannoort.nl
hier vind jij alle gegevens!
hier vind jij alle gegevens!
hey ik werk bij van noort en hij heeft bijna alles liggen en zo niet kan hij dit (goedkoper als bij de dealer natuurlijk) nieuw bestellen. eventueel kan hij ook aan alle gebruikte spullen komen dus..
vind het wel leuk steeds een nieuw gezicht van de club daar te zien!
(zo leer je ze ook allemaal kennen toch).
groeten cootjuh
vind het wel leuk steeds een nieuw gezicht van de club daar te zien!
(zo leer je ze ook allemaal kennen toch).

groeten cootjuh
- Striker
- MG-R Freak
Ah, dat krijg je als je pc in de prak loopt: dan zie je wel eens een bericht over het hoofd
.
Maar het is inderdaad het bovengenoemde adres.
Ik kan Van Noort zeker aanraden: niet alleen is het een erg leuke man, met verstand van zaken, zijn prijzen zijn ook nog erg aantrekkelijk (om maar te zwijgen van het buitengewoon bekwame personeel dat hij in dienst heeft
)

Maar het is inderdaad het bovengenoemde adres.
Ik kan Van Noort zeker aanraden: niet alleen is het een erg leuke man, met verstand van zaken, zijn prijzen zijn ook nog erg aantrekkelijk (om maar te zwijgen van het buitengewoon bekwame personeel dat hij in dienst heeft

- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
-
- MG-R Fanatic
Ik ben er vandaag geweest voor wat kleine onderdeeltjes, en het is idd een aardige man.Striker schreef: Ik kan Van Noort zeker aanraden: niet alleen is het een erg leuke man, met verstand van zaken, zijn prijzen zijn ook nog erg aantrekkelijk (om maar te zwijgen van het buitengewoon bekwame personeel dat hij in dienst heeft)
Hij neemt tenminste even de tijd voor een praatje en om je het een en ander uit teleggen en je kunt wel merken dat hij fanatiek met zijn werk/hobby bezig is.
Roverloos