Verschil?

214 216 218 220 25
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Heb mail terug en hij heeft he mop voorraad. Da's mooi! ik heb nu een mail gestuurd voor een afspraak wanneer ie erop kan.
Foto's zullen wel volgen. Geluid moet maar eens bij een meet....

Trouwens ik rijd nu al bijna niet met de radio aan vanwege die nieuwe uitlaat. Dus binnenkort heb ik die helemaal nie meer aan :mrgreen:
jan_dakpan

Jeu, morgen komtie erop!
Wil W

Bericht door Wil W »

ironman schreef:Ja ik heb in mijn 1.4 ook een Pipercross zitten, maar het geluidje is wel super hoor en alleen daarvoor is het al enorm aan te raden.
Als je radio er mee stopt zit je toch nog met plezier te luisteren.
Dus jij hebt ook van die Psssttt geluidjes bij het schakelen in de hoge toeren? :mrgreen:
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Psssttt??? Ik vind het meer BBBBBRRRRROOOOOEEEEEEMMMMMMM!!!! :lol:
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
jan_dakpan

Ik wil ook wel graag zo'n psst geluidje, wat je ook krijgt bij een dumpvalve....maar ik heb geen turbo :cry:
Dennis

Bericht door Dennis »

Misschien een domme vraag, maar het is zeker niet mogelijk om zo'n luchtfilter uit te proberen voor je hem koopt?
jan_dakpan

als het nix breng ik hem terug en wil ik een andere. Zo simpel ligt het. Zo niet dan :wink: ....
Maar ik denk het niet dat je die kunt testen....
mgron
MG-R Freak

Bericht door mgron »

jongens jongens toch bij een openluchtfilter gaat het meer om de trekkracht onder in de toerentallen te vermeerderen en daarna flink door te trekkennaar de hoge toerentallen heb van een tunner gehoord dat je met een open air meer trekkracht onderin krijgt maar met een inductie kit bereik je het hele toerental en zoals gezegd is meer koele lucht
heb zelf een renault clio wiliams open air filter er op gezet kan merken dat ik veel meer trekkracht onderin krijg
Greets mgron

Driving à FIAT Punto Evoluzione 2 van 2012
Met een verbruik van 1 op 23 :thumb:
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

tourerist schreef:dat je met een open air meer trekkracht onderin krijgt maar met een inductie kit bereik je het hele toerental en zoals gezegd is meer koele lucht
Wat is een open air dan? Dat is ook een inductiefilter. Zowel een open als gesloten inductiefilter werken volgens hetzelfde principe, alleen heeft een open filter het nadeel dat het ook warme lucht van onder de motorkap aanzuigt, waardoor het minder effectief is als een gesloten inductiefilter.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
mgron
MG-R Freak

Bericht door mgron »

striker je hebt hellemaal gelijk ik had zo'n lang verhaal dat ik het niet meer goed op een rijtje heb gezet
Greets mgron

Driving à FIAT Punto Evoluzione 2 van 2012
Met een verbruik van 1 op 23 :thumb:
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

hm ik ben er heel tevreden over, kan ik je wel zeggen, als ik 'm onder de 2500 toeren vol intrap (als ie warm is, dat wel, als ie koud is doe ik rustig !! jawel, rustig aan) krijg je een soort geroffel mee, heerlijk!! met je rovah langs bijvoorbeeld brugklassertjes met een dikke roffel Woehaah!
jan_dakpan

Kweenie of jullie de foto's kunnen zien. Picserver ligt eruit dus heb ik de foto's ff gezet op de site van Tuning Club Friesland.

Ziet er netjes uit met die blauwe kleur vond ik zelf :mrgreen: En het geluid... :shock: :bangin: Fatsjôôôôôôôôm gaat het als je een beetje met het gas speelt :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

Ziet er netjes uit hoor :wink:

Zou alleen nog proberen met een luchtslang er nog wat koude lucht naar toe te voeren... 8)
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Damn,

dat is echt een grote unit...
Zou erwel voor zorgen dat je genoeg kouwe lucht krijgt toegevoerd
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
jan_dakpan

Jah maar als je goed kijkt is het stukje waar de normale luchtstroom binnenkomt verlengt met een pijpje. Deze staat weer recht op de filter gericht. Op de onderste foto kun je net het 'gat' zien van de luchtpijp.
ironman

Bericht door ironman »

is dat wel genoeg dan??
Plaats reactie