sensor in de voorstoelen???

Plaats reactie
white_cobra

sensor in de voorstoelen???

Bericht door white_cobra »

ik zou graag mijn linker met de rechter zitting omruilen.
niet de gehele stoel maar alleen het zit vlak ivm beschadiging aan de wangen en door zitten. nu keek ik net onder mijn zitting en zag daar een kabel heen lopen waar is deze voor???? airbag??? en kan ik gewoon de zitting vervangen zonder hier iets aan kapot te maken???
WouterRover25

Bericht door WouterRover25 »

kan wel, die kabel is voor het bevestigingspunt van de gordelspanner. die spant zodra de airbag wordt geactiveerd.

wat je moet doen is, accu los, en dan de gordelspanner (waar de gordel in klikt) terugzetten naar waar deze origineel zit. die zitten vast via de zijkant met een torx. sowieso moet je even kijken of je die torxmaat hebt (best een grote, bij mij zat ie niet in mijn standaard bit-set).
WouterRover25

of koop het interieur van JeroenH :mrgreen: :mrgreen:

maar dan moet je nog steeds de gordelspanners omzetten :+
white_cobra

thnx voor de info. ik wil op ten duur mijn gehele interieur vervangen of laten opknappen maar heb op dit moment het geld niet voor.
WouterRover25

ja repareren kost wel wat, bij mij was 1 voorstoel lelijk van de set die ik kocht, die heb ik voor 175 laten repareren (er moest 1 deel vernieuwd en nieuw schuim in)
white_cobra

het is bij mij alleen instap schade. en een beetje door gezeten. maar omdat er dus een scheur in zit brokkeld het leer steeds verder af.
Plaats reactie