Dag mede-Roverliefhebbers,
Al een tijdje heb ik een gek probleempje met mijn 75 Tourer. Als ik de richtingaanwijzer naar links zet, knippert op het dashboard na een paar keer ook regelmatig het pijltje naar rechts (links knippert dan niet). De richtingaanwijzer naar rechts doet het normaal. Is dit ook al wel eens bij één van jullie voorgekomen? Weet iemand wat de oorzaak kan zijn?
Rictingaanwijzer naar links knippert soms rechts
-
- MG-R Regular
- MG-R Regular
Het probleem is nog steeds niet opgelost. Een paar weken geleden heb ik het laten zien bij het bedrijf waar ik de Rover normaal in onderhoud heb. Voor hen was het de eerste keer dat ze dit zagen, waarna ze verschillende (oud)Roverdealers hebben gebeld. Eén andere dealer had het ook een keer meegemaakt en opgelost met een nieuwe schakelaar.
Toen ze mij noemden wat deze kost viel ik bijna van mijn stoel, 420 euro ex BTW. Bij Rimmerbros zie ik deze (met tripcomputer) voor bijna 240 pond, incl. BTW, op de site staan. De schakelaar heeft het nummer XPC100142PUY. In Engeland dus wel fors goedkoper, maar nog steeds een belachelijke prijs. Heeft iemand van jullie dit onderdeel nog voor een fatsoenlijke prijs liggen, eventueel uit een te slopen (iedere Rover is overigens een restauratie waard) Rover?
Toen ze mij noemden wat deze kost viel ik bijna van mijn stoel, 420 euro ex BTW. Bij Rimmerbros zie ik deze (met tripcomputer) voor bijna 240 pond, incl. BTW, op de site staan. De schakelaar heeft het nummer XPC100142PUY. In Engeland dus wel fors goedkoper, maar nog steeds een belachelijke prijs. Heeft iemand van jullie dit onderdeel nog voor een fatsoenlijke prijs liggen, eventueel uit een te slopen (iedere Rover is overigens een restauratie waard) Rover?