Problemen - Wederom!
Problemen - Wederom!
Ik heb dus ff een dippie.
Vandaag kreeg ik de 214 niet meer gestart.
Accu is het niet, dus denk de startmotor.
Nu is de garage waar ik garantie heb 2 weken gesloten i.v.m. vakantie dus kan nu echt helemaal niets. En voor mij geldt: geen auto, geen geld.
Nu had ik een prijsopgave laten doen bij een andere garage maar was een minimum van 300 euro.
Is een startmotor goed te krijgen, zo ja, is dit ook nog een beetje zelf te monteren?
Help!
Alvast bedankt,
Groetjes Frank
Vandaag kreeg ik de 214 niet meer gestart.
Accu is het niet, dus denk de startmotor.
Nu is de garage waar ik garantie heb 2 weken gesloten i.v.m. vakantie dus kan nu echt helemaal niets. En voor mij geldt: geen auto, geen geld.
Nu had ik een prijsopgave laten doen bij een andere garage maar was een minimum van 300 euro.
Is een startmotor goed te krijgen, zo ja, is dit ook nog een beetje zelf te monteren?
Help!
Alvast bedankt,
Groetjes Frank
Laatst gewijzigd door FMB op do jun 24, 2010 4:05 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Wat doet ie precies?
Als je de sleutel omdraait naar start geeft ie dan een klik? Zo ja een paar beste tikken op je startmotor doet wonderen. Heb ik laatst zelf ook gehad
Als je de sleutel omdraait naar start geeft ie dan een klik? Zo ja een paar beste tikken op je startmotor doet wonderen. Heb ik laatst zelf ook gehad
2005/2006 Rover 114 GTi MPi '94
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
Hoeft niet hard hoor, er is veel minder kracht voor nodig dan je zou gebruiken om spijkers in een stuk hout te slaan. De plaatsing van de startmotor laat meestal ook niet toe om eens lekker uit te halen.FMB schreef:alleen n klik van de relais inderdaad. een paar tikken wil k um best verkopen omdattie me heeft laten staan ...
Oh ja, vergeet de hamer niet in je auto te leggen als ie eenmaal loopt, het is zo lastig als je ergens staat en 't start weer niet. :-)
Ik had het geluk dat ik de hamer overigens alleen maar 's ochtends nodig had, als het koud was.
Ik hoop dat je 480 op 27 liter bedoel 

2005/2006 Rover 114 GTi MPi '94
- tomcat.t16
- MG-R Core
Ja continu eigenlijk
...
En dan ook nog een setje klinkers in de achterbak
...
haha nee hoor, gewoon lege achterbak, moeder de vrouw, de kids en ik.
Zal wel een lek zijn of iets, er heerst continu een gigantisch penetrante oude brandstof lucht... lekker voor de koppijn.
Ik wacht op 't telefoontje voor de reparatie van mijn eigen bakkie
... de garagehouder annex monteur annex verkoper zou vandaag weer aan de slag gaan na 2 weekjes welverdiende vakantie (moet ook wel met een klant zoals mij haha, nieuwe accu, nieuwe ruitenwissermotor, nieuwe ventilatormotor, nieuwe riemhouder, etc. en dat onder garantie)...
Ik rij nu doodleuk in 't rood door... vind t best. Ga nog liever duwen dan er nog voor een vermogen in te knikkeren.

En dan ook nog een setje klinkers in de achterbak

haha nee hoor, gewoon lege achterbak, moeder de vrouw, de kids en ik.
Zal wel een lek zijn of iets, er heerst continu een gigantisch penetrante oude brandstof lucht... lekker voor de koppijn.
Ik wacht op 't telefoontje voor de reparatie van mijn eigen bakkie

Ik rij nu doodleuk in 't rood door... vind t best. Ga nog liever duwen dan er nog voor een vermogen in te knikkeren.