Nog geen 2 km naar m'n vriendin en met achteruit de oprit oprijden slaat hij spontaan af
Niets doet het meer, enkel nog 2 rode controle lampjes van de accu en de olie. (als de sleutel eruit was bleven ze heel ligt branden, bij op contact zetten gingen ze weer fel branden.)
Lampen, centrale vergrendeling, niets doet het meer
Iemand enig idee???
Rover 214SI
Rover 220 Coupe Turbo
MG ZS 1.8 TURBO!!!
Mooi dat je het gevonden heb. Als er geen massa is kunnen er gekke dingen gebeuren.
Als je een bij een IC de ongebruikte poorten laat "zweven" (niet aan de massa hangt) krijg je ook rare toestanden. :P
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
118GTR schreef:Een beetje IC heeft toch wel een PU/PD achter zijn I/O buffers hoor
Niet die oldskool flipflop IC's :P. Die refereer ik voor de handigheid maar aan de Rover van Steven. Moraal van het verhaal is dat een massaprobleem kut is
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Ben ik met je eens, maar het probleem zit niet in zwevende poorten. Maar gewoon het feit dat de massa wegvalt, sommige gedeeltes zitten nog boven de threshold en schakelen nog, andere eronder en schakelen niet. En dan vermoed ik nog dat het andere de grovere onderdelen zijn die voor die ongedefineerde toestanden zorgen, bij die onderdelen liggen de onderlinge tollerantie voor fluctuaties van de massa veel verder uit elkaar dan binnen een IC.
lekker zinvol dit
Misschien is het wel een sticky, als rare dingen gebeuren met de electronica, meet dan de weerstand van je massa punten eens door.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine