Welke peugeot heb jij gereden?FMB schreef:Goede keuze trouwens om van Peugeot naar Rover te gaan... ik heb er tot op heden nog geen spijt van gehad!
Rover 220 coupe aankoop advies gevraagd
Hoi Hoi,
Ik ben vanmorgen wezen rijden met de targa coupe..... en ik heb 'm niet gekocht.
De auto is niet zo 'n barrel als men verwachte.. De auto roest niet. De kokers en de bekende zwakke plaatsen, voor de achterwielen en onder de achterruit zijn punt gaaf. Het targadak lekt niet.
Onder de bekleding was de kofferbak nog gaaf. Extra plus puntje was dat de koppeling, distrubitieriem, en uitlaat vernieuwd zijn.
Min puntjes van optische aard waren echter: voorbumper heeft schade (onder in 't midden), Lak van de spoiler is gebroken en op de rechter deur zit een kras. Heeft aan de niet bestuurderzijde een lichte schade gehad die goed hersteld is maar.... zit geen originele 220 turbo moterklap op de auto (de bobbel ontbreekt). De lak van het stukje dak voor 't targadak is gebroken. Tevens moet er een nieuwe voorruit in. (scheur en flinke ster) de verkoper wilde de ruit wel vervangen.
De auto staat op originele rover velgen maar heeft goedkope en kwalitatief slechte banden.
Toch 'n ritje gewaagd... Dat viel tegen. Tijdens het rijden veel geluiden waarneembaar. Voor mijn gevoel veel windruis, geluid van de achteras, en bij het gas loslaten een snirpend/slippen geluid. De koppeling pakte goed maar de bak schakelde niet soepel. Het interieur produceerde ook rammelende geluiden.
Tevens vond ik de beleving van 200 pk tegenvallen.... Ik had niet het gevoel een zo veel snellere auto te rijden dan mijn peugeot 106 xsi...(is ook niet langzaam met 125 pk, maar toch).
Dus afwachten.... tot ik een andere vind....
(of toch 'n 306 gti?)
Ik ben vanmorgen wezen rijden met de targa coupe..... en ik heb 'm niet gekocht.
De auto is niet zo 'n barrel als men verwachte.. De auto roest niet. De kokers en de bekende zwakke plaatsen, voor de achterwielen en onder de achterruit zijn punt gaaf. Het targadak lekt niet.
Onder de bekleding was de kofferbak nog gaaf. Extra plus puntje was dat de koppeling, distrubitieriem, en uitlaat vernieuwd zijn.
Min puntjes van optische aard waren echter: voorbumper heeft schade (onder in 't midden), Lak van de spoiler is gebroken en op de rechter deur zit een kras. Heeft aan de niet bestuurderzijde een lichte schade gehad die goed hersteld is maar.... zit geen originele 220 turbo moterklap op de auto (de bobbel ontbreekt). De lak van het stukje dak voor 't targadak is gebroken. Tevens moet er een nieuwe voorruit in. (scheur en flinke ster) de verkoper wilde de ruit wel vervangen.
De auto staat op originele rover velgen maar heeft goedkope en kwalitatief slechte banden.
Toch 'n ritje gewaagd... Dat viel tegen. Tijdens het rijden veel geluiden waarneembaar. Voor mijn gevoel veel windruis, geluid van de achteras, en bij het gas loslaten een snirpend/slippen geluid. De koppeling pakte goed maar de bak schakelde niet soepel. Het interieur produceerde ook rammelende geluiden.
Tevens vond ik de beleving van 200 pk tegenvallen.... Ik had niet het gevoel een zo veel snellere auto te rijden dan mijn peugeot 106 xsi...(is ook niet langzaam met 125 pk, maar toch).
Dus afwachten.... tot ik een andere vind....

(of toch 'n 306 gti?)